關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 迦南同啓思
發新帖
查看: 1955|回覆: 5
go

迦南同啓思 [複製鏈接]

Rank: 4


545
1#
發表於 11-11-4 17:30 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
請問迦南定啓思好呀 ?

唔該晒呀
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


2397
6#
發表於 11-11-8 11:09 |只看該作者
迦南N班有教英文、普通話。

N班有書本外,亦有中、英、數字既字咭給家長於家中同小朋友溫習。

亦不定期派一些鍛鍊小肌肉的玩具給小朋友,在家中玩。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12062
5#
發表於 11-11-8 11:01 |只看該作者
我覺得迦南課程在學券學校中唔算淺.

Rank: 2


76
4#
發表於 11-11-8 10:59 |只看該作者
好多人都話啟思課程好淺, N1母語教學冇英文班. 咁迦南課程淺嗎?
因為我都考慮埋如果讀佢地既K1, 佢地既課程好唔好.

Rank: 5Rank: 5


1245
3#
發表於 11-11-7 16:13 |只看該作者
兩者各有fans...真係好難做決定!

Rank: 6Rank: 6


6928
2#
發表於 11-11-4 17:35 |只看該作者
咁樣好似空泛d, 兩間都有咁多分校。
雖然我而家都想問呢個問題, klntong creative收左, 聽日會in埋cannan, 如果kln tong 兩間compare 唔知家長又點睇?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖