關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 迦南interview問題
查看: 9942|回覆: 46
go

迦南interview問題 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


233
1#
發表於 11-11-3 10:03 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
有冇媽媽上年interview過, 可唔可以share一下會考啲咩?
   1    0    0    0

Rank: 3Rank: 3


441
47#
發表於 11-11-8 02:22 |只看該作者
無哦,咁難既?我係由問名開始~
原帖由 homepridealice 於 11-11-7 13:06 發表
之前INTERVIEW都可以先比亞囡玩下先, 今次無, 所以有點緊張, 一坐低老師比左架車亞囡, 叫佢自己玩, @@, 跟住老師問亞囡平時媽媽帶你去邊度玩呀? (嘩, 第一題已咁深), 等左一陣, 亞囡只係望住老師, 跟住再問, 咁你平 ...

Rank: 5Rank: 5


2048
46#
發表於 11-11-7 14:19 |只看該作者
我上星期in完小西灣迦南, o的問題好似冇你地咁多:

開頭都係問家長: 邊個湊, 鍾意/唔鍾意食乜, 有冇食物敏感, 平時帶小朋友去邊度玩, 識講野未等等。
枱面已經有o的玩具, 老師問緊我問題時, 阿女已經玩緊。之後老師叫佢搭積木, 同埋玩車車, 有一大一細, 老師叫佢畀一架我, 佢都肯做既。跟住拎張圖片出黎, 有飛機/巴士/小巴/的士, 指住邊架係巴士, 佢指o岩o左, 跟住指住小巴問係乜, 冇答到。指住的士問, 佢就話車車, 再指住飛機問, 佢答Airplane。 跟住就完喇, 送o左個公仔畀佢, 但阿女唔鍾意, 擰頭唔要, 我唯有代佢收, 叫佢講謝謝又唔肯講。跟住叫佢同老師講拜拜, 佢先肯細細聲講。

今次面試算係咁啦, 對我黎講, 佢唔喊同埋肯出聲已經好成功。收唔收就睇下老師覺得佢點喇。

Rank: 5Rank: 5


1261
45#
發表於 11-11-7 13:06 |只看該作者
之前INTERVIEW都可以先比亞囡玩下先, 今次無, 所以有點緊張, 一坐低老師比左架車亞囡, 叫佢自己玩, @@, 跟住老師問亞囡平時媽媽帶你去邊度玩呀? (嘩, 第一題已咁深), 等左一陣, 亞囡只係望住老師, 跟住再問, 咁你平時可以自己食飯未呀? (可以, 但亞囡無答)跟住老師再問, 咁你平時鍾意食什麼呢? @@ 唉, 跟住才問淺問題, 如你叫什麼名等等, 然後叫亞囡做顏色配對, 併圖等等, 亞囡就照做, 最後說老師比禮物囡囡選, 選了蜜蜂帽, 說謝謝, 最後BYE BYE, 飛吻及搬回椅子, 就完了. 想問其他媽媽, 有否問開頭幾條問題, 因好似幾難

Rank: 3Rank: 3


369
44#
發表於 11-11-6 22:01 |只看該作者
一開波INTERVIEWER就問識唔識講嘢,話未識就冇特別要阿B答問題,唔知INTERVIEWER都費事同阿B磨?
不過TASK就差唔多全部都做到,咁我個人認為都算係咁啦,係未識講嘢問佢都冇用~~

Rank: 2


100
43#
發表於 11-11-6 00:24 |只看該作者
我囝囝尋日In完,之前In九龍塘啟思佢答到50%,又唔笑,初時以為實唔得,點知佢收我個囝,所以唔知準則係點,但尋日In完,我更加感覺其實似乎每間幼稚園都有50%睇媽媽表現。

Rank: 5Rank: 5


1281
42#
發表於 11-11-6 00:21 |只看該作者
我b 都係, 因為撞岩下午午瞓時間, 問問題唔出聲, 只係0係度低頭笑, 衰緊! 夜晚0係home 問番今日問題, 全部識答, 唔知好嬲定好笑~~

Rank: 4


560
41#
發表於 11-11-5 23:50 |只看該作者
今日in完, 砌積木, 玩車車, 攞幅圖出黎答呢個係咩黎, 仲有將d膠片入樽~ 呀b坐唔定, 仲掃哂d嘢落地~ 佢得14個月, 完部嘢都做唔到, 十成衰!

Rank: 4


664
40#
發表於 11-11-4 22:09 |只看該作者
in完,對我女女(8月b)黎講,D問題有D難道。估計失敗。

Rank: 3Rank: 3


363
39#
發表於 11-11-4 15:21 |只看該作者
i completed this morning.

1. play car & give to papa/mama
2. identify fruits and pretend to eat
3. show eye/nose/mouth/ear
4. playing blocks and build up & put back to the basket
5. give toys and say thank you & byebye

Rank: 2


32
38#
發表於 11-11-4 14:59 |只看該作者
我都剛IN完, 但冇吹CANDLE 呢一PART, 不過要佢搵架車比爸爸, BOOK 比老師, 公仔比媽媽.

Rank: 3Rank: 3


233
37#
發表於 11-11-4 11:32 |只看該作者

回復 1# hehehaha18 的帖子

3月BB, in黃埔

Rank: 4


714
36#
發表於 11-11-4 11:30 |只看該作者
原帖由 woojochu 於 11-11-4 11:04 發表
啱啱in完
入到去問爸爸點叫個仔, 跟住就叫個仔然然, 跟住老師指住爸爸問個仔佢係邊個
1) 砌積木
2) 砌好之後老師話係生日蛋糕(不過唔似), 跟住老師同爸爸一齊唱生日歌, 唱完叫個仔扮吹candle (因為係冇candle所以我 ...


hi woojochu
你囝囝幾大呀? in 邊間迦南呀?

Rank: 3Rank: 3


233
35#
發表於 11-11-4 11:21 |只看該作者
叫佢扮吹candle先攪笑啦...

Rank: 3Rank: 3


295
34#
發表於 11-11-4 11:15 |只看該作者
系呀,朗思系禁叫我個囝講嘢. 佢某細边識呀

Rank: 3Rank: 3


233
33#
發表於 11-11-4 11:04 |只看該作者
啱啱in完
入到去問爸爸點叫個仔, 跟住就叫個仔然然, 跟住老師指住爸爸問個仔佢係邊個
1) 砌積木
2) 砌好之後老師話係生日蛋糕(不過唔似), 跟住老師同爸爸一齊唱生日歌, 唱完叫個仔扮吹candle (因為係冇candle所以我個仔冇反應)
3) share蛋糕比爸爸食
4) 拎個公仔出黎問眼耳口nose
5) 拎啲生果出黎問係咩黎 (banana, apple, organe)
跟住問爸爸
1) 邊個湊
2) 有冇嘢唔食
3) 有咩嘢佢最鐘意食
4) 有冇返playgroup
5) 平時同佢有咩親子活動
6) 多唔多同佢去公園玩
最後比個公仔我個仔跟住bye bye

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12062
32#
發表於 11-11-4 10:28 |只看該作者
其實問題對大 b 來講唔算深, 但對細 b 就可能會深啲.  我大女 06 出世, 當年都係問呢啲問題, 不過以前冇咁多人考, 當時係等 bb 足 18 個月先安排面試的, 近年因為多人考, 所以有啲係得 13 個月大, 相比人地 18-20 個月的, 一定差少少, 我仔上年 in 時都唔足14 個月.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12062
31#
發表於 11-11-4 10:21 |只看該作者
原帖由 iyct 於 11-11-3 12:25 發表
請問整個過程用邊種語言溝通? 廣東話 / 英語 / 普通話?


廣東話

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12062
30#
發表於 11-11-4 10:21 |只看該作者
原帖由 woojochu 於 11-11-3 10:55 發表
咁有冇收你個小朋友?


WAITING, 因為佢冇講到嘢, 不過我有家姐讀緊, 打電話返去問就收返.


78
29#
發表於 11-11-4 06:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖