關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 民生書院幼稚園 民生幼稚園
發新帖
查看: 29659|回覆: 0
go

民生幼稚園 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1874
1#
發表於 10-10-25 12:12 |顯示全部帖子
我上年in 咗4間..... TT, KV, MS & PC
PC no comment 因為我唔知佢in 咗d 咩
TT 係好混亂, 搞到好夜先走得
KV 最似interview, 問亞仔好多問題, 同埋每個step 都好似評緊你分咁 (但都好快, 準時+唔超時)
MS 就係中規中矩.... 雖然都有問亞仔問題, 但好簡單.... 最好笑係我走時同c6傾話唔知in 咗d 咩, 唔知學校憑interview d咩評分時, 後面有個家長都附和我 :p
而MS最後都收咗我個仔~
以上只係我個人意見..... 亦覺得MS 係一間好學校, otherwise 我唔會去考啦 :)

原帖由 NICOLE123 於 10-10-25 11:55 發表


我仲攪笑啦 個老師問完我仔架喇 轉個頭佢好似完全忘記哂
又來問多次一樣既野.我"o"哂咀...最後我笑笑口同佢講你之前未問左囉...佢幾唔好意思走左.
仲有我睇到老師所謂寫既比分...根本唔係分 係一d無意思既字..我好 ...
棉花爸...棉花媽...棉花糖(BB糖)...
‹ 上一主題|下一主題