關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 MOS Think PN班 你地收到 offer letter 未 ?
查看: 3990|回覆: 27
go

MOS Think PN班 你地收到 offer letter 未 ? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1325
1#
發表於 10-4-27 18:42 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
17/4 in完, 你地收到信知道收咗未 ? 知嘅上嚟報下料, 要 by幾時 register ?
   0    0    0    0

Rank: 3Rank: 3


166
28#
發表於 10-5-29 00:08 |只看該作者
Hi all,

我囡囡都係17/4in果批細b, 最初都收到信waiting list, 但上星期學校打黎通知我安排到學位喇
大家唔好灰心呀, 仲有機會架...

Rank: 5Rank: 5


4605
27#
發表於 10-5-12 15:46 |只看該作者
my bb is attending the playgroup in boxhill,, for me,, i dun like.. the teacher have no experience in teaching kids..... just my opinion... even they offer me space for my bb.. i rejected la
  and the school is vvvvvvvvvvvvvvv small.

Rank: 2


95
26#
發表於 10-5-12 10:02 |只看該作者
Oh, 你最好問清楚Boxhill, 新學期好似會加學費到HK$4xxx 喎。 你可以打電話到Boxhill 安排一個school visit 再看清楚環境同課程   。

我阿女Think am class, 讀一個月會轉full day class。

原帖由 bobowhmak 於 10-5-11 22:39 發表
Hi Mcdangi,

其實我未諗點呀!鐘意THINK多活動,但又鐘意BOXHILL英文教學, 點揀? BOXHILL個PLAYGROUND咁細?上次去OPEN DAY太多人,無特別留意個PLAYGROUND。學費好似BOXHILL平小小,3690 X 11個月,THINK 就 3740 X 11個月,BOXH ...

Rank: 1


30
25#
發表於 10-5-11 22:39 |只看該作者
Hi Mcdangi,

其實我未諗點呀!鐘意THINK多活動,但又鐘意BOXHILL英文教學, 點揀? BOXHILL個PLAYGROUND咁細?上次去OPEN DAY太多人,無特別留意個PLAYGROUND。學費好似BOXHILL平小小,3690 X 11個月,THINK 就 3740 X 11個月,BOXHILL就冇書簿費,THINK就12XX。
你個女係PM OR AM 班?


原帖由 Mcdangi 於 10-5-11 10:54 發表
Hello bobowhmak,

Boxhill 都有收我個女,但我都係選咗Think。  之前有上Boxhill playgroup,有d老師好但有d好"一般" ,而且nursery playground 好細,重細過我間房haha,:;pppp: 小朋友無乜活動空間。學費好貴 ...

Rank: 2


95
24#
發表於 10-5-11 10:54 |只看該作者

回覆 3# bobowhmak 的文章

Hello bobowhmak,

Boxhill 都有收我個女,但我都係選咗Think。  之前有上Boxhill playgroup,有d老師好但有d好"一般" ,而且nursery playground 好細,重細過我間房haha,:;pppp: 小朋友無乜活動空間。學費好貴$4xxx
Think 兩文三語幾好啊,小一時多些選擇,Boxhill就只有International school 出路。

以上只是本人小小的意見,我相信你已經心中有數了

[ 本帖最後由 Mcdangi 於 10-5-11 10:56 編輯 ]

Rank: 1


30
23#
發表於 10-5-11 07:37 |只看該作者
PM咋,但係我個女係個小小貓頭鷹,好夜瞓,所以PM班比較o岩佢... 應該TAKE個OFFER嗎?

Rank: 5Rank: 5


1325
22#
發表於 10-5-11 02:21 |只看該作者
is am class or pm ??


原帖由 bobowhmak 於 10-5-10 23:46 發表
好開心呀:) ,我個女係2008年12月嘅超細B, 今日收到MOS THINK嘅OFFER!
我知THINK係間唔錯嘅幼稚園,想問吓各位媽媽,你哋會覺得THINK好定BOXHILL好?

Rank: 1


30
21#
發表於 10-5-10 23:46 |只看該作者
好開心呀:) ,我個女係2008年12月嘅超細B, 今日收到MOS THINK嘅OFFER!
我知THINK係間唔錯嘅幼稚園,想問吓各位媽媽,你哋會覺得THINK好定BOXHILL好?

Rank: 5Rank: 5


1691
20#
發表於 10-5-10 18:16 |只看該作者
原帖由 jaycee_mami 於 10-5-10 16:36 發表


我b係12月超細b, 返美孚分校, 上年4月in後都係排在waiting list, 初時都好失望.  不過開學後, 一定會有人退學/轉校, 會有少少位release番出黎俾細b.  我9月頭再second in多次, 9月中才收到信通知有位, 最後1月插班 ...


thanks, i hope so.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


10554
19#
發表於 10-5-10 16:36 |只看該作者
原帖由 flyinwindhk 於 10-5-10 16:15 發表


咁仲IN 細B??


我b係12月超細b, 返美孚分校, 上年4月in後都係排在waiting list, 初時都好失望.  不過開學後, 一定會有人退學/轉校, 會有少少位release番出黎俾細b.  我9月頭再second in多次, 9月中才收到信通知有位, 最後1月插班.

試左未必得, 但唔試就連一個機會都無埋.

Rank: 5Rank: 5


4187
18#
發表於 10-5-10 16:26 |只看該作者
原帖由 flyinwindhk 於 10-5-10 16:15 發表


咁仲IN 細B??


o甘都要d AM班覆左option 1-4點揀先知有幾多位剩

http://forum.edu-kingdom.com/viewthread.php?tid=2201005&extra=page%3D1

Rank: 5Rank: 5


1691
17#
發表於 10-5-10 16:15 |只看該作者
原帖由 brrbaby2007 於 10-5-10 16:11 發表


主要係Kln Tong Campus問題冇位俾細B了


咁仲IN 細B??

Rank: 5Rank: 5


4187
16#
發表於 10-5-10 16:11 |只看該作者
原帖由 flyinwindhk 於 10-5-10 16:07 發表


多謝你.

好沮喪, 今日收到九龍塘THINK的信, 阿仔又是WAITING.
寄左差不多十間,不是連見都無得見,就 大部份都是WAITING.
有時我想是咪十月唔太識說話的BB是會蝕D.....
那感覺如會考失敗一樣...唉.
九月又要再戰...
...


主要係Kln Tong Campus問題冇位俾細B了

Rank: 5Rank: 5


1691
15#
發表於 10-5-10 16:07 |只看該作者
原帖由 Mcdangi 於 10-5-10 11:18 發表
Dont be upset flyinwindhk
今日去註冊時我問staff,佢話其實細B好少offer, 一大半reject, 一半waiting list...
祝各位好運!


多謝你.

好沮喪, 今日收到九龍塘THINK的信, 阿仔又是WAITING.
寄左差不多十間,不是連見都無得見,就 大部份都是WAITING.
有時我想是咪十月唔太識說話的BB是會蝕D.....
那感覺如會考失敗一樣...唉.
九月又要再戰...
想起都怕

Rank: 5Rank: 5


4187
14#
發表於 10-5-10 14:17 |只看該作者
原帖由 Mcdangi 於 10-5-10 11:13 發表
我地係由校長面試的 (國際班),全英文對答。
阿B 歲半要玩圖案配對板,再按校長指示取正確圖案。
再唱英文兒歌,我阿女唱咗Head & Shoulders (十動作) 同 ABC song。
校長用手木偶同阿B傾偈,say HELLO, shake hand, blow a  ...


唔關playgroup事,主要係你阿B叻叻,大部份小朋友都唔會對陌生人唱歌

Rank: 2


95
13#
發表於 10-5-10 11:18 |只看該作者
Dont be upset flyinwindhk
今日去註冊時我問staff,佢話其實細B好少offer, 一大半reject, 一半waiting list...
祝各位好運!

Rank: 2


95
12#
發表於 10-5-10 11:13 |只看該作者

回覆 1# 029892 的文章

我地係由校長面試的 (國際班),全英文對答。
阿B 歲半要玩圖案配對板,再按校長指示取正確圖案。
再唱英文兒歌,我阿女唱咗Head & Shoulders (十動作) 同 ABC song。
校長用手木偶同阿B傾偈,say HELLO, shake hand, blow a kiss 同 Bye bye。
之後同父母傾咗15mins 關於阿B嘅future education planning,同時觀察阿B 的表現,阿B表現好,靜靜地坐係度玩咗15mins 玩具。

阿B有咁好表現因為1歲已經開始上不同的English playgroup。

Rank: 5Rank: 5


1325
11#
發表於 10-5-10 02:34 |只看該作者
congratulations ! can you share with us what questions did the teacher asked your child and how did he/she response ? would like to know some winning techiques, thankyou

原帖由 Mcdangi 於 10-5-7 12:58 發表
有啦! am class, 細B 10/2008
Happy!!

Rank: 5Rank: 5


1325
10#
發表於 10-5-10 02:31 |只看該作者
interesting question, so how come you would apply this school

原帖由 nlilo 於 10-5-8 00:00 發表
我想問你地點解會揀Think?我都收到信收左阿仔,不過我仲考虑緊讀唔讀。
nlilo
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖