關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 揀邊間好呢?
發新帖
查看: 649|回覆: 1
go

揀邊間好呢? [複製鏈接]

Rank: 4


683
1#
發表於 09-12-2 19:12 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
又一村(全日),迦南(窩打老道全日),啓思小學附屬幼稚園(PM),唔知揀邊間好呢?

[ 本帖最後由 siukao 於 09-12-2 22:40 編輯 ]
   0    0    0    0

Rank: 3Rank: 3


181
2#
發表於 09-12-2 19:35 |只看該作者
原帖由 siukao 於 09-12-2 19:12 發表
又一村,迦南(窩打老道全日),啓思小學附屬幼稚園(PM),唔知揀邊間好呢?


i will choose creative !
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖