關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 請問九龍堂樂基Interview 用咩語言 ?
發新帖
查看: 1097|回覆: 2
go

請問九龍堂樂基Interview 用咩語言 ? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1501
1#
發表於 09-12-2 15:44 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
請問九龍堂樂基Interview 用咩語言 ?


我地報左International N1(playgroup)
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


1501
3#
發表於 09-12-2 22:58 |只看該作者
原帖由 kelok 於 09-12-2 16:21 發表

睇你報左咩班, interview card 有寫


報左 international class - playgroup
咁係唔係即係全場英文interview?


935
2#
發表於 09-12-2 16:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖