關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 有冇人決定讀SN??
查看: 2345|回覆: 26
go

有冇人決定讀SN?? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


181
1#
發表於 09-12-1 11:17 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
其實SN 好唔好呢?? 因為我之前放棄咗另外一間,SC 同LH 又Waiting list , KV 同KM 都唔大機會中,所以都會入SN 多架啦!!有冇MAMI 都會入SN呢??
   0    0    0    0


2722
27#
發表於 09-12-2 18:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 4


610
26#
發表於 09-12-2 16:28 |只看該作者
10月尾ah, spk 真係try ga ja, 我又唔係舊生, 又唔係教徒!!!!!!!!!

原帖由 Heiko 於 09-12-2 16:12 發表


因為york 仲有好多misc fee, 所以唔consider! 你個女係細b?? 我0個個9月,又唔大又唔細......最慘!
spk 都係try下,都知好難架啦!
[img align=right]http://bd.lilypie.com/4ru9p8.png[/img]

Rank: 3Rank: 3


181
25#
發表於 09-12-2 16:17 |只看該作者
原帖由 lion321 於 09-12-2 16:12 發表
請問spk係邊間?


ST Paul 's Kindergarten !

Rank: 3Rank: 3


228
24#
發表於 09-12-2 16:12 |只看該作者
請問spk係邊間?

Rank: 3Rank: 3


181
23#
發表於 09-12-2 16:12 |只看該作者
原帖由 octopus481 於 09-12-2 16:06 發表
其實york 同 km 應該差唔多價, 我都等km,
我亞女都會in spk (我老公排了個半鐘交form, 真係好多人), 我出年都想俾亞女再試spk


因為york 仲有好多misc fee, 所以唔consider! 你個女係細b?? 我0個個9月,又唔大又唔細......最慘!
spk 都係try下,都知好難架啦!

Rank: 4


610
22#
發表於 09-12-2 16:06 |只看該作者
其實york 同 km 應該差唔多價, 我都等km,
我亞女都會in spk (我老公排了個半鐘交form, 真係好多人), 我出年都想俾亞女再試spk

原帖由 Heiko 於 09-12-2 15:51 發表

係呀...我住青衣架,我冇報YORK呀...太貴! 不過之前ST johannes 都收咗,但冇去俾$ ,唔計sn ,只有kv同km 未知,仲有spk 未interview !
[img align=right]http://bd.lilypie.com/4ru9p8.png[/img]

Rank: 3Rank: 3


228
21#
發表於 09-12-2 15:51 |只看該作者
我唔知k2,k3得下午班,我都係收咗pm,仲想話問吓可否轉am,就算轉到都冇用啦,返下am又要返pm未仲衰?

Rank: 3Rank: 3


181
20#
發表於 09-12-2 15:51 |只看該作者
原帖由 octopus481 於 09-12-2 15:30 發表
我住青衣ga, 你有無apply york ah??????
YORK 都收了亞女, 我老公LIKE, 我唔LIKE, 最好是KV收了(無咩可能), 就可建決唔知讀邊間  

係呀...我住青衣架,我冇報YORK呀...太貴! 不過之前ST johannes 都收咗,但冇去俾$ ,唔計sn ,只有kv同km 未知,仲有spk 未interview !

Rank: 4


610
19#
發表於 09-12-2 15:30 |只看該作者
我住青衣ga, 你有無apply york ah??????
YORK 都收了亞女, 我老公LIKE, 我唔LIKE, 最好是KV收了(無咩可能), 就可建決唔知讀邊間  

原帖由 Heiko 於 09-12-2 15:13 發表


Ye...我個女之前都有JOIN佢地PLAY GROUP ,但N1同K1 Interview都waiting,我都覺得學校係好細,但聽講LH d 成績唔錯,同埋好近我屋企,可惜唔收我個女!! 但SN我都好鐘意,所以如果冇更好choice , 有sn 我都好開心!! ...
[img align=right]http://bd.lilypie.com/4ru9p8.png[/img]

Rank: 3Rank: 3


181
18#
發表於 09-12-2 15:13 |只看該作者
原帖由 octopus481 於 09-12-2 14:11 發表
the campus of LH accept my daughter is in tsing yi,  we have joined the playgroup at there before, it is so small, and this is the reason why i prefer SN


Ye...我個女之前都有JOIN佢地PLAY GROUP ,但N1同K1 Interview都waiting,我都覺得學校係好細,但聽講LH d 成績唔錯,同埋好近我屋企,可惜唔收我個女!! 但SN我都好鐘意,所以如果冇更好choice , 有sn 我都好開心!!

Rank: 3Rank: 3


292
17#
發表於 09-12-2 14:32 |只看該作者
我在網頁上看k1都沒有pm 班的, 多謝你解答左我的疑慮。因為我見p3畢業升小的人數就只有4班, total 只有六十多人, 我就覺得十分奇怪, 為什麼今年會突然收100-120人, 現在已真相大白....
原帖由 oct07-mama 於 09-12-2 14:20 發表
係呀! 我地IN時,校長O係個 talk度講,話仲考慮會唔會開PM班,而家見到一班PM offers, 估計佢地係今年先新增o既... 以往,好似得K2同 K3先會係PM class.

Rank: 3Rank: 3


292
16#
發表於 09-12-2 14:27 |只看該作者
Healthy_BB, 請問你有沒有校巴資料? 因為我住附近可以叫姐姐帶囡囡返學, 不過我又想佢識多d同學仔!  
我見其他投訴校巴路線的都是住得遠, 所以對我應該沒有問題(校巴通常都先接住所較遠至近, 我應該會是尾站), 我最注重的還是學生的安全。
原帖由 Healthy_BB 於 09-12-2 14:11 發表
我都幫囝囝交左留位費, 佢係11月細囝, 如無意外都應該入SN, 因我老公非常preferred及好LIKE佢地既小班教學, 同埋interview嗰日teachers都好nice好patience, 我囝囝都收左SN(PM), 唔知會唔會同你囝/囡同班呢?  你有無 ...

Rank: 3Rank: 3


307
15#
發表於 09-12-2 14:20 |只看該作者
係呀! 我地IN時,校長O係個 talk度講,話仲考慮會唔會開PM班,而家見到一班PM offers, 估計佢地係今年先新增o既... 以往,好似得K2同 K3先會係PM class.


2722
14#
發表於 09-12-2 14:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽


2722
13#
發表於 09-12-2 14:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 4


610
12#
發表於 09-12-2 14:11 |只看該作者
the campus of LH accept my daughter is in tsing yi,  we have joined the playgroup at there before, it is so small, and this is the reason why i prefer SN



原帖由 Heiko 於 09-12-2 13:37 發表


如果我係你我會CHOOSE LH !
[img align=right]http://bd.lilypie.com/4ru9p8.png[/img]

Rank: 3Rank: 3


181
11#
發表於 09-12-2 13:37 |只看該作者
原帖由 octopus481 於 09-12-1 15:45 發表
might be, still consider if study in york or LH, but I like SN


如果我係你我會CHOOSE LH !

Rank: 4


610
10#
發表於 09-12-1 15:45 |只看該作者
might be, still consider if study in york or LH, but I like SN

原帖由 Heiko 於 09-12-1 11:17 發表
其實SN 好唔好呢?? 因為我之前放棄咗另外一間,SC 同LH 又Waiting list , KV 同KM 都唔大機會中,所以都會入SN 多架啦!!有冇MAMI 都會入SN呢??
[img align=right]http://bd.lilypie.com/4ru9p8.png[/img]

Rank: 3Rank: 3


228
9#
發表於 09-12-1 15:35 |只看該作者
SN係金巴倫英文幼稚園呀!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖