- 在線時間
- 11 小時
- 最後登錄
- 16-6-29
- 國民生產力
- 3
- 附加生產力
- 89
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 04-9-24
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 172
- 主題
- 6
- 精華
- 0
- 積分
- 264
- UID
- 31308
 
|
今年亞仔轉K3學校時, 都遇到同樣決擇, 首先 IN崇真, 再報迦南(九龍塘窩打老道), 崇真收左, 但迦南因為中左豬流感,要改期IN(係唔知幾時),因此我選擇了崇真(因為插班生要在deadline前交學費及校服書簿費), 現在讀了幾個月, 都好適應, 每天有外籍老師教英文, 每星期有幾天有操流利國語的國內老師教普通話, 課程緊密, 絕不俾以前的全日制幼兒園差, 學的內容更充實, 而且, 如果你想佢返多d時間, 可以參加學校的課外興趣班, 又平又正, 返下午班可以早上10點幾就返學(因為計理要搭校車), 同返全日都差不多, 只係午餐要自備, 星期六仲有英語加油站, 免費參加, 校內生報名仲可以包埋校車免費, 我都有俾亞仔參加星期六的活動, 而且好似其他網友回應, 如果想讀一條龍, 讀崇幼報崇小的機會大好多, 至少都買定個升小一保障,
但話雖如此, 當初我報迦南, 都係因為公司同事極力推薦, 因他的兩個仔都在此畢業, 話說他們去考直資/私立小學時,學校叫佢地畫吓公仔, 就收左,因為係出名門, 亦可能他們都是smart kid吧, 他們考到 觀塘聖若x英文小學
所以, 你都要考慮將來的升學因素, 就我而言, 如果小一派彩不理想, 我都會俾亞仔讀崇真, 因為兩文三語的優越環境下, 點都好過屋村小學, |
|