關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 屯門邊間幼稚園較好??
發新帖
查看: 1185|回覆: 2
go

屯門邊間幼稚園較好?? [複製鏈接]

Rank: 2


38
1#
發表於 09-10-19 15:17 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
屯門邊間幼稚園較好??
我住係山景村家...村內都好似有成三間幼稚園...不知如何選擇
聽人講大興間"聖X門"又平教得又好...有冇媽媽報讀LEE間丫???
   0    0    0    0

Rank: 2


38
3#
發表於 09-10-20 12:07 |只看該作者

Rank: 2


38
2#
發表於 09-10-19 23:16 |只看該作者
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖