關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 只係返左七日學,就叫我個仔退學
查看: 9324|回覆: 102
go

只係返左七日學,就叫我個仔退學 [複製鏈接]


1442
1#
發表於 09-10-14 01:06 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章 貢獻勳章


3407
103#
發表於 09-11-4 10:28 |只看該作者
支持樓主去教統局投訢呢個幼兒學校............
節錄: 將進酒~李白
人生得意須盡歡,莫使金樽空對月,
天生我材必有用,千金散盡還復來。
烹羊宰牛且為樂,會須一飲三百杯。
岑夫子,丹丘生,將進酒,杯莫停。
與君歌一曲,請君為我傾耳聽。
鐘鼓饌玉不足貴,但願長醉不復醒。
古來聖賢皆寂寞,惟有飲者留其名。

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章 貢獻勳章


3407
102#
發表於 09-11-4 10:26 |只看該作者
樓主開左少少名喇:鄰舍XX會東X幼兒園
原帖由 twinsmummy 於 09-11-4 08:53 發表
Hi Jessicalau, can you pls pm me the name of the school?  Very concerning....  Thanks.
節錄: 將進酒~李白
人生得意須盡歡,莫使金樽空對月,
天生我材必有用,千金散盡還復來。
烹羊宰牛且為樂,會須一飲三百杯。
岑夫子,丹丘生,將進酒,杯莫停。
與君歌一曲,請君為我傾耳聽。
鐘鼓饌玉不足貴,但願長醉不復醒。
古來聖賢皆寂寞,惟有飲者留其名。

Rank: 3Rank: 3


348
101#
發表於 09-11-4 08:53 |只看該作者
Hi Jessicalau, can you pls pm me the name of the school?  Very concerning....  Thanks.


1442
100#
發表於 09-11-3 13:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1526
99#
發表於 09-11-3 11:12 |只看該作者
係咪帝庭軒商場嗰間?咁依家仲有無返呀?呢間好多人話好好喎!好早就無位居(n1),點會咁都有嘅???


1442
98#
發表於 09-11-2 21:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1526
97#
發表於 09-11-1 23:58 |只看該作者
jessicalau
pls reply, we want to know.because i am looking for the kindergarten(n1) for my son. thank you

Rank: 5Rank: 5


1526
96#
發表於 09-10-30 19:09 |只看該作者
好想知道最新情況,同時知道係邊間幼稚園


1442
95#
發表於 09-10-29 21:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


1442
94#
發表於 09-10-29 21:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


1442
93#
發表於 09-10-29 21:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


1442
92#
發表於 09-10-29 21:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


1442
91#
發表於 09-10-29 21:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


368
90#
發表於 09-10-29 19:53 |只看該作者
咁啲學校唔怕講出來比大家知啦!都唔係有愛心的學校

Rank: 5Rank: 5


1410
89#
發表於 09-10-29 09:30 |只看該作者
Jessica,

Nol worries, it really takes time, my daughter start N1 from this Oct 5th and everytime she cries up till now when she changed her uniform. However, when she enter school, she stop crying now. She used to be very close with my 99 but now she seems ok and enjoy school life. Therefore, as you said, you had already bought all the uniform and stuff, therefore, please patient and I'm sure your bb will gets better and better. Later you may consider to change to other school for K1 lah!!! Add Oil!!

Rank: 2


81
88#
發表於 09-10-28 19:50 |只看該作者
哇, 樓主.....

我就係住响唔係熱門的TUEN MUN區啊!!!!!

麻煩妳PM埋比我可以嗎?!

Thank You ~~~~~~~~



原帖由 jessicalau 於 09-10-28 13:42 發表
唔係熱門的TUEN MUN、葵青、荃灣區。
                            ~我的小公主~


MSN  : [email protected]

Rank: 5Rank: 5


1501
87#
發表於 09-10-28 16:29 |只看該作者
jessica . 我都係新界區居民. 唔知係邊區呢. 麻煩pm我個校名. 謝.

定係等佢過多一兩個月再比佢讀?
如果退學, D學費學校會點同你計先?

Rank: 5Rank: 5


1286
86#
發表於 09-10-28 15:23 |只看該作者
hi jessicalau,

我都想知邊間學校咁衰, Thanks!![email protected]

Rank: 3Rank: 3


108
85#
發表於 09-10-28 14:17 |只看該作者
原帖由 jessicalau 於 09-10-28 13:42 發表
唔係熱門的TUEN MUN、葵青、荃灣區。


hi jessicalau,

pls pm me too, thx.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖