關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 幼稚園升小學的問題
發新帖
查看: 1679|回覆: 1
go

幼稚園升小學的問題 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1420
1#
發表於 09-9-10 18:22 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
有d唔明, 身邊朋友又冇bb, 所以想係到問下mama , 例如有d mama幫佢地小朋友報九龍塘讀, 但住TKO咁, 第時升小學係點呢, 如果唔係一條龍個D學校, 係中央泒位, 咁係根據成績, 住邊區呢??
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


2651
2#
發表於 09-9-14 17:02 |只看該作者
如果你第時小學係選津校/官校, 係第一階段自行分配學位係計分的, 至於第二階段統一派位(大抽獎)係跟住址抽架, 所以幼稚園出唔出名係無關既; 不過如果你選擇直資/私小, 咁出名既幼稚園當然被取錄有利得多啦!

如果你打算中央泒位既, 可以參考下以上網址.

http://chsc.edb.hkedcity.net/primary/





原帖由 豬BBBB 於 09-9-10 18:22 發表
有d唔明, 身邊朋友又冇bb, 所以想係到問下mama , 例如有d mama幫佢地小朋友報九龍塘讀, 但住TKO咁, 第時升小學係點呢, 如果唔係一條龍個D學校, 係中央泒位, 咁係根據成績, 住邊區呢?? ...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖