- 在線時間
- 112 小時
- 最後登錄
- 21-11-22
- 國民生產力
- 73
- 附加生產力
- 222
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 08-2-18
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 81
- 主題
- 37
- 精華
- 0
- 積分
- 374
- UID
- 180395
 
|
請問馬鞍山區邊間小學好?
(學術水平高,派band 1中學比率高既小學、校風純樸)
請各位提議兩、三間!Thank you very much!
另外,邊間馬鞍山既幼稚園派位比較理想?
請各位提議兩、三間!Thank you very much!
我心目中有3間幼稚園,不知道好不好呢?
(否能派到馬鞍山區好既小學?)
1. 恆安村果間保良局幼稚園
2. 馬鞍山既康傑幼稚園
3. 馬鞍山既靈糧幼稚園
請各位多多指教,因為本人不太熟悉馬鞍山區既學校,
所以希望各位給我一些寶貴意見!
[ 本帖最後由 catlover2001526 於 09-9-10 11:36 編輯 ] |
|