關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小一選校 有冇66網既媽咪一齊傾下~
發新帖
查看: 1476|回覆: 2
go

有冇66網既媽咪一齊傾下~ [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


162
1#
發表於 09-9-9 21:12 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
你地會點揀大抽獎個排位呢??
我自己就諗住
1)世德
2)主愛
3)陳溢
真係好難揀, 得一個好, 其它都好平均~~
反而見到郭宜雅升中入頭3志願%係好高, 乜呢問野唔係好差嫁咩?????
   0    0    0    0

Rank: 3Rank: 3


162
3#
發表於 09-9-10 20:43 |只看該作者
世德算係青衣區最好果間喇, 所以至多人爭囉.... 呢度好靜, 冇乜人比到意見, 其實我都想知多啲, 所以至上黎問下~~
dreamhome, 你小朋友又係今年選校?

Rank: 1


12
2#
發表於 09-9-10 16:37 |只看該作者
你個小朋友讀緊邊間幼稚園呀 ? 世德好好架 ? 我仲未有心水呀...
Dreamhome

原帖由 蛋豬 於 09-9-9 21:12 發表
你地會點揀大抽獎個排位呢??
我自己就諗住
1)世德
2)主愛
3)陳溢
真係好難揀, 得一個好, 其它都好平均~~
反而見到郭宜雅升中入頭3志願%係好高, 乜呢問野唔係好差嫁咩????? ...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖