關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 有冇媽媽係天水圍搵幼稚園架?
發新帖
查看: 1346|回覆: 1
go

有冇媽媽係天水圍搵幼稚園架? [複製鏈接]

Rank: 2


99
1#
發表於 09-9-8 13:52 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
有冇媽媽住天水圍架? 宜又要幫仔仔囡囡搵K1??
宜家上網又睇過, 親身又要等開放日先睇到~
本來都想諗元朗個d K1既, 但如果囡囡咁早起身搭校車又好似好辛苦咁~
(小女係讀2010-11年K1)
請問各位媽媽有冇d好的天水圍幼稚園介紹下OR分享下~
THX~!
   0    0    0    0

Rank: 2


67
2#
發表於 09-9-10 17:02 |只看該作者
My son is studying Gigamind 2yrs class but we are living in YL. This school has big indoor playing area, teachers are professional and patience. I think he will keep on until his k3. I think all YL schools are too small, not enough area for kids to play or doing activities, also the around environment is too crowded or too noisy!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖