關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 北角明慧N1 好嗎?
發新帖
查看: 1260|回覆: 7
go

北角明慧N1 好嗎? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2974
1#
發表於 09-9-8 09:50 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
北角明慧N1 好嗎?
有人話佢比較商業化, 是否真的?
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


2974
8#
發表於 09-9-10 09:37 |只看該作者
原帖由 ahpaahmi 於 09-9-9 16:35 發表
返正仲有得唸!睇多幾間啦!
一旦Int左明x,佢地一定收!因可以收$先嗎!
P.S. 還可考慮北角衛理堂、啟思、維多利亞,迦南等等…


多謝你既意見, 如果明慧一定收, 就等我真係比其他學校reject哂我先報明慧啦...

Rank: 5Rank: 5


1490
7#
發表於 09-9-9 16:35 |只看該作者

回覆 1# meloeskie2 的文章

返正仲有得唸!睇多幾間啦!
一旦Int左明x,佢地一定收!因可以收$先嗎!
P.S. 還可考慮北角衛理堂、啟思、維多利亞,迦南等等…

Rank: 5Rank: 5


2974
6#
發表於 09-9-8 15:20 |只看該作者
原帖由 ahpaahmi 於 09-9-8 11:15 發表
真的!
希望還有其他選擇!


我都有報蘇浙, 民生, 康山N1, 但我怕佢地唔收, 所以唸住報明慧....

Rank: 5Rank: 5


2974
5#
發表於 09-9-8 15:18 |只看該作者
原帖由 BEAR3112 於 09-9-8 13:29 發表
請看看我在談幼兒園內之前發表的topic - "北角明慧 - 給將為2010揀幼兒/幼稚園的父母一點啟示 "

到今日 8/9 佢仲未通知我有書攞

報唔報呢間, 睇完後你自己決定啦! ...


体咗啦...唔該哂
唉...私校都咁, 冇d交帶...

Rank: 3Rank: 3


115
4#
發表於 09-9-8 13:29 |只看該作者

回覆 3# meloeskie2 的文章

請看看我在談幼兒園內之前發表的topic - "北角明慧 - 給將為2010揀幼兒/幼稚園的父母一點啟示 "

到今日 8/9 佢仲未通知我有書攞

報唔報呢間, 睇完後你自己決定啦!

Rank: 2


81
3#
發表於 09-9-8 11:23 |只看該作者
明慧在北角有兩間, 有無家長可以說明一吓有什麼分別?

謝謝!

Rank: 5Rank: 5


1490
2#
發表於 09-9-8 11:15 |只看該作者

回覆 1# meloeskie2 的文章

真的!
希望還有其他選擇!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖