註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
返回頂部
原帖由 ahpaahmi 於 09-9-9 16:35 發表 返正仲有得唸!睇多幾間啦! 一旦Int左明x,佢地一定收!因可以收$先嗎! P.S. 還可考慮北角衛理堂、啟思、維多利亞,迦南等等…
原帖由 ahpaahmi 於 09-9-8 11:15 發表 真的! 希望還有其他選擇!
原帖由 BEAR3112 於 09-9-8 13:29 發表 請看看我在談幼兒園內之前發表的topic - "北角明慧 - 給將為2010揀幼兒/幼稚園的父母一點啟示 " 到今日 8/9 佢仲未通知我有書攞 報唔報呢間, 睇完後你自己決定啦! ...
複式洋房
洋房