關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小一選校 新小拔削世襲優勢 篩選只計面試表現 次輪才考慮關聯 ...
發新帖
查看: 2346|回覆: 17
go

新小拔削世襲優勢 篩選只計面試表現 次輪才考慮關聯 [複製鏈接]

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13


78043
1#
發表於 09-9-6 12:32 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印

拔萃男書院附屬小學昨舉行兩場入學講座,共有約 2400名家長和學童出席,逼爆禮堂。


各小學正接受家長報讀明年小一,多間直資傳統名小學,取錄時都會額外加分給校友的子女。不過拔萃男書院附屬小學今年起率先改革,在篩選合資格學童進入次輪面試時,只計算他們的面試表現,暫不考慮他們與學校的關聯,減低「世襲」優勢,也可避免優秀學童礙於制度而不獲取錄,料會對其他名校構成壓力。

拔萃男書院附屬小學(新小拔)昨舉行兩場入學講座,首場逼爆禮堂,遲來的家長須等候第二場,合共有 2,400名家長和學童出席。

「唔係拒絕校友」

該校小一設兩次面試,所有學童都可參加首輪面試,最高分 300人可進入次輪面試。過往篩選學生進入次輪面試,是根據他們在首次面試的成績,以及與該校的關聯,例如父親是否校友或持有聖公會領洗紙;但由今年起,只按他們在首輪面試的成績排名,到次輪面試後才再就他們與學校的關聯加分,以決定最終能否獲得取錄。(見表)

男拔校長張灼祥昨表示,過去五年平均每十名新生,有三人的父親是校友。原有制度去年發生問題,「舊年有同學好 bright(醒目),都入唔到選(次輪面試)」,原因是他們與學校沒有關聯,總分不及與學校有關聯的學童,校方再給予他們機會, 10人獲取錄。

張灼祥表示,今後取錄與否主要靠面試表現,「個個家長都有機會。」他安撫校友說:「我哋係改善世襲情況,唔係拒絕校友。」多名受訪的非校友家長,都支持改制。

不過多所直資傳統名校仍世襲色彩濃厚,聖保羅書院小學收生與新小拔過去做法相同,在篩選學童進入次輪面試時,也會視乎他們是否與學校有關聯。聖保羅男女中學附屬小學每年 150個小一學額,規定最多 75%會用來取錄與學校有關聯的學童;發言人稱,雖然該校屬聖公會,但有領洗紙不會獲得加分。

或變成假希望

資深選校專家趙榮德認為,新小拔改制可減少校友壟斷學位,但擔心他們會反對,由於最終仍要計算關聯分數,可能會給沒關聯學童假希望。

另外,新小拔小一有 150個學額,過去數年都多達 2,000人報讀。張灼祥稱,取錄對象主要是活潑、主動性強和有禮貌的學童,他批評現今家長

過於寵愛,令孩子不會獨立,連綁鞋帶也不會,「生果要切粒粒先識食,畀成個蘋果佢哋,就唔識食。」

拔萃男書院附屬小學收生新制度

首輪面試:學童以小組形式活動,校長和教師從旁觀察評分
舊制:佔取錄分數 30%
新制:相同

與學校關聯:父親是男拔校友、哥哥在小學或中學部就讀或學童持有聖公會領洗紙
舊制:佔取錄分數 10%
新制:暫不計算

晉級準則
舊制:兩項合計最高分 300人
新制:首輪面試最高分 300人

次輪面試:家長
陪同子女入面試室,先介紹子女,然後留下他們接受校長或校董會面試
舊制:佔取錄分數 50%
新制:分數加至佔 55%

與學校關聯
舊制:已在首輪計算
新制:佔取錄分數 10%

學生個人履歷:以 10至 15版 A4紙,刊列學童的成績課外活動紀錄、曾獲獎狀等
舊制:佔取錄分數 10%
新制:分數降至 5%

取錄準則
所有項目合計最高分 150人

資料來源:男拔校方
   0    0    0    0

Rank: 3Rank: 3


174
18#
發表於 09-9-10 20:19 |只看該作者
其實不須要太計較, 我本人不是DBS的舊生,但我的兒子上年都進入了2nd round. 我也認識幾位跟我一樣情況的家長.

雖然我兒子最後只是waiting list, 但DBS俾我的感覺是很公平, 我兒子是雖敗猶榮, 原因是對手真的太強了! 在見校長及校董當天, 看見其他孩子英文流利, 坐得又定. 真的很佩服!

所以與其去想世襲與否, 不如集中精神去train-up自己的孩子吧, 因為競爭真的是十分激烈呢!!

原帖由 elbar 於 09-9-6 12:32 發表
拔萃男書院附屬小學昨舉行兩場入學講座,共有約 2400名家長和學童出席,逼爆禮堂。


各小學正接受家長報讀明年小一,多間直資傳統 ...

Rank: 4


683
17#
發表於 09-9-10 18:21 |只看該作者
我知道其實好多所謂的名校
都有發生過唔收讀緊學生o既細佬妹o既

如果 你屋企附近o個間係差o既
你都唔想仔去讀啦  係唔係

除非佢真係冇學校收(直資私校...)

但又唔會呀  始終大抽獎都會分到o既


原帖由 bobbbby 於 09-9-10 14:52 發表
如果計"易湊",應該所有學生都讀最近自己屋企o既學校~~~

如果哥哥姐姐讀緊一間比較差o既學校,弟弟妹妹會唔會因為"易湊"而入埋果間學校讀?

好多所謂公平,只係對某些人,某些觀點~~~

...

Rank: 5Rank: 5


3327
16#
發表於 09-9-10 16:58 |只看該作者
我都一直覺得父母舊生分係唔公平.

原帖由 lin624 於 09-9-10 07:35 發表
同意~

但如果所謂世襲制只計哥姐兄長~我接受啦
畢竟兄弟姐妹同一間學校 易湊
但係關連到阿爸阿媽就覺得遠d囉

Rank: 4


637
15#
發表於 09-9-10 14:52 |只看該作者
如果計"易湊",應該所有學生都讀最近自己屋企o既學校~~~

如果哥哥姐姐讀緊一間比較差o既學校,弟弟妹妹會唔會因為"易湊"而入埋果間學校讀?

好多所謂公平,只係對某些人,某些觀點~~~

原帖由 lin624 於 09-9-10 07:35 發表
同意~

但如果所謂世襲制只計哥姐兄長~我接受啦
畢竟兄弟姐妹同一間學校 易湊
但係關連到阿爸阿媽就覺得遠d囉

Rank: 4


683
14#
發表於 09-9-10 07:35 |只看該作者
同意~

但如果所謂世襲制只計哥姐兄長~我接受啦
畢竟兄弟姐妹同一間學校 易湊
但係關連到阿爸阿媽就覺得遠d囉
原帖由 littlefaith 於 09-9-6 22:21 發表


同意﹗其實世襲制不嬲都唔公平,如果取消咗,始終係好事。

Rank: 4


683
13#
發表於 09-9-10 07:31 |只看該作者
我非常同意
有d係講比家長聽~但實情係唔係佢地身裡有數

原帖由 Deepblue 於 09-9-7 13:16 發表
聽完就算吧啦!  世襲而冇後台支撐, 唔收一d都唔出奇囉.  我朋友個仔冇世襲分, 本身又唔係好精靈, 但有後台, 咪一樣入左.  學校要收乜野小朋友, 自己心裡有數啦.

...

Rank: 6Rank: 6


7689
12#
發表於 09-9-8 13:53 |只看該作者
Exactly!

原帖由 LaLa 於 09-9-8 11:57 發表
I agree that DBSPD may be giving us false hope only.  This is indeed a very good way to turn away those lower-quality or less-preferred candidates with connection.  Even if the fathers or brothers wer ...

Rank: 5Rank: 5


1287
11#
發表於 09-9-8 13:34 |只看該作者
Agree more than that!  The reality!

原帖由 Deepblue 於 09-9-7 13:16 發表
聽完就算吧啦!  世襲而冇後台支撐, 唔收一d都唔出奇囉.  我朋友個仔冇世襲分, 本身又唔係好精靈, 但有後台, 咪一樣入左.  學校要收乜野小朋友, 自己心裡有數啦.

...

Rank: 5Rank: 5


3327
10#
發表於 09-9-8 12:33 |只看該作者
呢個世界都好難完全公平, 總算係1st round都叫做比多左機會街外人.

原帖由 Chole 於 09-9-6 23:15 發表
只係首輪唔計分咋!入咗2nd round, 校友囝囝仍然有10分。

咁即係相比舊年,第一次面試平平ge校友囝囝可能無机會入2nd in;但如果同樣入度2nd in,校友囝囝仍然比街外人加多10分。 ...

Rank: 4


879
9#
發表於 09-9-8 11:57 |只看該作者
I agree that DBSPD may be giving us false hope only.  This is indeed a very good way to turn away those lower-quality or less-preferred candidates with connection.  Even if the fathers or brothers were old boys, depending on how they performed at school, DBS may not wish to admit their sons/younger brothers en bloc.  So the likely result of the switch in policy is that a small portion of candidates with connection may not be selected for 2nd interview while the school doesn't need to explain (or seem to be indebted) to their old boys.  But once those connected boys get into 2nd round, the reality is that they will get 10 solid points more than the others which almost surely guarantee them an admission ticket.

Rank: 2


41
8#
發表於 09-9-7 13:16 |只看該作者
聽完就算吧啦!  世襲而冇後台支撐, 唔收一d都唔出奇囉.  我朋友個仔冇世襲分, 本身又唔係好精靈, 但有後台, 咪一樣入左.  學校要收乜野小朋友, 自己心裡有數啦.

原帖由 mickychow 於 09-9-7 12:24 發表
如果無咗世襲對小朋友真係會公平d,因為真係只會收有實力ge小朋友。不過佢咁講啫,但其實都未必係咁做。

Rank: 3Rank: 3


442
7#
發表於 09-9-7 12:34 |只看該作者
i am afraid this school is giving us false hope.  but at least the school is trying to improve the situation.

Rank: 5Rank: 5


1453
6#
發表於 09-9-7 12:24 |只看該作者
如果無咗世襲對小朋友真係會公平d,因為真係只會收有實力ge小朋友。不過佢咁講啫,但其實都未必係咁做。

Rank: 5Rank: 5


1052
5#
發表於 09-9-7 12:11 |只看該作者
I agree 世襲 is not fair. Especially if that is a good school, many parents will feel this is unfair. But as parents, it is more convenience to both both kids in the same school. Imagine if you have 2 kids and they go to different schools, and in the morning they get on different school buses at the same time, and you will have trouble bringing them to school. Same for picking them up. That why although it is unfair. I support this 世襲 rules.
I have 2 kids, a boy and a girl. At first, my girl cannot get an offer from her brother's kindergarten.  I was so worry because they both go to school at the same time and the school bus stations are far away. I wrote so many letters to the school, and luckily she get an offer finally, I was so relief.

I apologise if I have offended anybody.

原帖由 littlefaith 於 09-9-6 22:21 發表


同意﹗其實世襲制不嬲都唔公平,如果取消咗,始終係好事。

[ 本帖最後由 Kangaroo 於 09-9-7 13:03 編輯 ]

Rank: 6Rank: 6


7689
4#
發表於 09-9-6 23:15 |只看該作者
只係首輪唔計分咋!入咗2nd round, 校友囝囝仍然有10分。

咁即係相比舊年,第一次面試平平ge校友囝囝可能無机會入2nd in;但如果同樣入度2nd in,校友囝囝仍然比街外人加多10分。

Rank: 6Rank: 6


7293
3#
發表於 09-9-6 22:21 |只看該作者
原帖由 G-Ma 於 09-9-6 21:32 發表
校友唔計分只計面試表現, 對其他小朋友係公平好多.


同意﹗其實世襲制不嬲都唔公平,如果取消咗,始終係好事。

Rank: 5Rank: 5


3327
2#
發表於 09-9-6 21:32 |只看該作者
校友唔計分只計面試表現, 對其他小朋友係公平好多.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖