- 在線時間
- 580 小時
- 最後登錄
- 25-9-3
- 國民生產力
- 20
- 附加生產力
- 6395
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 07-1-19
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 340
- 主題
- 7
- 精華
- 0
- 積分
- 6755
- UID
- 121349
 
|
原帖由 sfcssfcc 於 09-9-5 21:05 發表 
學校一直都沒有設網上查閱家課的安排。
過去曾有家長在家校會提出,但未知是否因人手問題,一直都沒有計劃推出。
新學年將很快舉行家校大會,屆時可再提出。
...
Thanks!!
原來以前已經有提出過, 唔知今年家校大會幾時舉行呢?
我覺得網上查閱家課好重要, 小朋友未習慣抄寫手冊一定會漏. |
|