關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 唔好意思, 想請問SN/Think敎中文是用廣東話還是普通話呢 ...
發新帖
查看: 1127|回覆: 0
go

唔好意思, 想請問SN/Think敎中文是用廣東話還是普通話呢? [複製鏈接]

Rank: 2


95
1#
發表於 09-9-3 23:55 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
本人兒子明年讀K1, 佢依家讀PN英普班, 但係學校話K1-K3只會有普通話老師用唱歌和講故事形式敎普通話, 唔會敎認字和寫字, 所以想搵間會用普通話又會敎佢寫中文字的KG, 請問SN/THINK的雙語班是否用普通話, 如果是會否敎寫字呢?

謝謝
   0    0    0    0
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖