- 在線時間
- 305 小時
- 最後登錄
- 15-6-19
- 國民生產力
- 155
- 附加生產力
- 99
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 07-7-3
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 59
- 主題
- 2
- 精華
- 0
- 積分
- 313
- UID
- 145263
 
|
多D同BB玩, 同佢講多D野.
當BB想要一樣物件, 嘗試要佢講出口.
例如, BB想要波波, 問佢: 係唔係要波波?
將波波放係咀邊, 誇張口型講比佢睇 : 波波
當BB有發音, 但係講唔正都要讚佢, 等佢有滿足感.
同BB玩既時候, 多D型容詞,
好似玩波波, 形容大細, 顏色, 快慢, 點樣郁法等等....
快唔快講野, 應該唔關睇電視及工人湊既事.
我同我朋友都係姐姐湊BB, 2個BB都係由4個月大開始每日睇30-60分鐘DVD.
我朋友個女6個月識講媽媽, 我個係仔, 9個月識叫媽媽. 1歲讀生字.
好快就好多單字, 跟住係短句.
亦都有朋友既BB係工人湊, 但屋企好多人住, 最少會KEEP住有3個大人係屋企, 但BB到左2歲入N1先開始發音, 但係一開口講就進步好快.
如果真係因為未識講野而考唔到心儀K1,
可以K2, K3再去試過, 唔好比太大壓力自己同BB, 因為學習進程只可以盡力, 唔可以控制. |
|