關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 2010-11讀幼兒園一問
發新帖
查看: 995|回覆: 5
go

2010-11讀幼兒園一問 [複製鏈接]

Rank: 4


687
1#
發表於 09-8-25 02:21 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
我的B女在08年9月初出世,想安排佢2010-11讀幼兒園,請問而家係咪要申請? 係咪有D幼兒班唔收7月以後出世的BB? 如果係,咁咪少左好多選擇? 所謂「 大仔」同「細仔」係點分架?

我係一個新手媽媽,而家開始煩緊b女的學業 ,所以,有好多問題 ,唔該大家幫下忙! 唔該。
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


3950
6#
發表於 09-8-28 14:00 |只看該作者
我女兒的學校是讀全日...學校訓練她自己睡覺...食飯及去洗手間...至於知識上則教26個字母...玩一些訓練小肌肉活動...形狀及顏色...男女洗手間的標誌等等

如果插班...都有好處...就係其他小朋友可能已經上軌道...老師同姐姐可以比較專注插班生...其實都唔會話追不上...有些小朋友唔讀n班都ok...



原帖由 妙妙媽 於 09-8-26 13:53 發表
我都打算幫囡囡報n1, 但有兩間心儀0既學校都話9月中出世只可以响下學期插班, 其實咁樣會唔會唔好呢? 返nursery其實係學d咩呢? 下學期插班會唔會追唔上呢? ...

Rank: 3Rank: 3


397
5#
發表於 09-8-26 13:53 |只看該作者
我都打算幫囡囡報n1, 但有兩間心儀0既學校都話9月中出世只可以响下學期插班, 其實咁樣會唔會唔好呢? 返nursery其實係學d咩呢? 下學期插班會唔會追唔上呢?

Rank: 5Rank: 5


3950
4#
發表於 09-8-26 11:15 |只看該作者
你可以咁講...但你的小朋友是9月, 所以你不用擔心!!! 加上日後interview都好睇小朋友表現...即使大仔也有可能失手...



原帖由 GoodLingLing 於 09-8-26 00:39 發表
七點半, 唔該晒!:D

「大仔與細仔問題...年頭一定係大仔...11月至12月出世的一定係細仔...有些學校講明11月或之後出世的都唔收...」

照你所言,即係年頭出世的BB會著數D? ...

Rank: 4


687
3#
發表於 09-8-26 00:39 |只看該作者
七點半, 唔該晒!:D

「大仔與細仔問題...年頭一定係大仔...11月至12月出世的一定係細仔...有些學校講明11月或之後出世的都唔收...」

照你所言,即係年頭出世的BB會著數D?

Rank: 5Rank: 5


3950
2#
發表於 09-8-25 14:36 |只看該作者
據我所知...你的情形都應該算是插班生因為一般幼兒園(兩歲班)都是9月1日開學並且要求小朋友要足兩歲...其實只要學校有位就得啦...一般學校都應該有位...因為兩歲班不是人人讀....(但名校例外)
所以你應該先選擇出一些你心儀的幼兒園, 再打電話問一問幾時開始接受報名...
至於大仔與細仔問題...年頭一定係大仔...11月至12月出世的一定係細仔...有些學校講明11月或之後出世的都唔收...




原帖由 GoodLingLing 於 09-8-25 02:21 發表
我的B女在08年9月初出世,想安排佢2010-11讀幼兒園,請問而家係咪要申請? 係咪有D幼兒班唔收7月以後出世的BB? 如果係,咁咪少左好多選擇? 所謂「 大仔」同「細仔」係點分架?

我係一個新手媽媽,而家開始煩緊b女的學業 ,所以, ...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖