- 在線時間
- 32 小時
- 最後登錄
- 20-2-11
- 國民生產力
- 9
- 附加生產力
- 196
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 08-4-25
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 96
- 主題
- 8
- 精華
- 0
- 積分
- 301
- UID
- 190208
 
|
原帖由 sh_yip 於 09-8-21 18:23 發表 
Good, in HK Island. How much per hair-cut? Do you have the name of your hair-dresser?
我今朝打過去問,,佢地話$250一次,,如果係playgroup學員就$200...
其實真係值唔值$200去剪一個頭呢?
佢地係咪真係好有耐性架? |
|