註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
複式洋房
返回頂部
大宅
原帖由 goodmama2003 於 09-8-26 14:27 發表 陳守仁是直資, 入了陳守仁就要放棄大抽獎, 你津校沒心水嗎 ? 我是你, 如果2間都收, 會考慮培正, 又會再參加埋大抽獎. 兩全其美!
禁止訪問
原帖由 surewin 於 09-8-25 00:45 發表 不相伯仲, 各有各好, 我都會兩間都報名, 收左先再選啦!
別墅
洋房
原帖由 Apple011 於 09-8-6 09:44 發表 其實小兒正是讀緊培正幼稚園, 如無意外, 都可繼續升讀培正, 但唔知好唔好試下陳守仁, 佢的英文肯定好過培正, 但培正就升中有聯繫, 另外, 我不太清楚陳守仁畢業的成績係點, 大家請再俾d意見我. 謝謝 ...
男爵府
原帖由 fongyuen 於 09-8-6 21:02 發表 當然會選陳守仁,個人始終對傳統學校欠信心,尤其教育當局經常有新搞作,使學生無所適從,所以如果要選不會選傳統學校。