關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小一選校 保良局陳守仁vs培正
查看: 3878|回覆: 27
go

保良局陳守仁vs培正 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


464
1#
發表於 09-8-5 17:49 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
請問大家會點揀呀?
   0    0    0    0

Rank: 3Rank: 3


245
28#
發表於 09-8-27 12:41 |只看該作者
培正收外來生.好多事都要有人事關係..唔使唸...

Rank: 5Rank: 5


2464
27#
發表於 09-8-27 00:28 |只看該作者
1)培正雖是私小,但一旦被取錄,就要學生放棄參加大抽獎

2) 培小只會收非常少數的外來生, 而培幼的學生則全數取錄.

3) 培正是精英制的,讀不上的真會被勸退,這一定會發生在升高中時,但小學不知是否一樣.

4)陳守仁英語環境較好,但整體成績一般,升上英中比例真不算高,很多學生升上顏寶玲中學.
詳情可參考一些天書,有更詳細資料.

Rank: 5Rank: 5


4494
26#
發表於 09-8-26 15:45 |只看該作者
陳守仁收了, 要讀,無得抽, 因直資. 而培小係私校, 照理有得去政府抽, 但朋友係培幼上培小再e+讀緊培中, 當年一去抽, 學校便取消上小學的位, 教處有資料比私校, 如培幼學生一去抽(2nd round), 學校會知; 但第一round自行, 學校就唔知, 所以當年培正幼稚園部老師會問學生 , 最近爸爸媽媽有無過帶你去學校參觀呀?
當年係甘e+就唔知.但相信有部私校係唔比抽. 有d ok 如:宣小, 九龍塘, 禮賢....


原帖由 goodmama2003 於 09-8-26 14:27 發表
陳守仁是直資, 入了陳守仁就要放棄大抽獎, 你津校沒心水嗎 ?
我是你, 如果2間都收, 會考慮培正, 又會再參加埋大抽獎. 兩全其美!

[ 本帖最後由 catcatmom 於 09-8-26 15:48 編輯 ]


6873
25#
發表於 09-8-26 14:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


153
24#
發表於 09-8-26 12:01 |只看該作者
你應該考慮自己小朋友適合那種學校、或中學o如果小朋友很醒又可以吹谷,可考慮宣道等私小,target top band 1名中學o若只是普普通通,就不如留在培小。若培中不轉直資,要升上它的中學–点也不容易。
再者在培小top的學生,要轉其他top中學,亦不困難。

Rank: 3Rank: 3


381
23#
發表於 09-8-26 10:51 |只看該作者
agree!

原帖由 surewin 於 09-8-25 00:45 發表
不相伯仲, 各有各好, 我都會兩間都報名, 收左先再選啦!

Rank: 4


987
22#
發表於 09-8-25 00:45 |只看該作者
不相伯仲, 各有各好, 我都會兩間都報名, 收左先再選啦!

Rank: 2


55
21#
發表於 09-8-24 13:53 |只看該作者
I prefer 培正

Rank: 5Rank: 5


1745
20#
發表於 09-8-24 02:52 |只看該作者
培正小學既英文教得唔錯, 佢雖然係傳統學校, 但教法都好有條理, 好生動, 絕對唔係只係死讀書.....(個人認為某些的基礎的學習內容不能不靠死記及背誦).....

Rank: 3Rank: 3


377
19#
發表於 09-8-12 18:43 |只看該作者
原帖由 Apple011 於 09-8-6 09:44 發表
其實小兒正是讀緊培正幼稚園, 如無意外, 都可繼續升讀培正, 但唔知好唔好試下陳守仁, 佢的英文肯定好過培正, 但培正就升中有聯繫, 另外, 我不太清楚陳守仁畢業的成績係點, 大家請再俾d意見我. 謝謝 ...


小兒是培中的學生, 現在的培小跟以往不同了, 例如 : 英文科採用"星加坡"教學模式, 以reader教學, 培養學生閱讀興趣. 從中學習多些生字. 另中文科今年9月起小一會以普通話教學, 學校會編制教材.

Rank: 4


588
18#
發表於 09-8-10 17:37 |只看該作者
揀培正 - 老牌名校

Rank: 3Rank: 3


174
17#
發表於 09-8-10 11:21 |只看該作者
小兒今年考到陳守仁, 但在中央派位前放棄了它. 別忘記陳守仁是直資而不是私校, 除非你沒有心水的津校, 否則很難選擇沒有直屬中學的陳守仁. 倒不如多考慮同級數的私校做backup吧! (如SFA, 宣道或九龍塘小學等)

原帖由 Apple011 於 09-8-6 09:44 發表
其實小兒正是讀緊培正幼稚園, 如無意外, 都可繼續升讀培正, 但唔知好唔好試下陳守仁, 佢的英文肯定好過培正, 但培正就升中有聯繫, 另外, 我不太清楚陳守仁畢業的成績係點, 大家請再俾d意見我. 謝謝 ...

Rank: 6Rank: 6


8048
16#
發表於 09-8-9 13:45 |只看該作者
I prefer 陳守仁

Rank: 5Rank: 5


4494
15#
發表於 09-8-7 11:43 |只看該作者
兩間都係好學校, 我2個好朋友4個小朋友係培小中讀,
但個family既comments差唔多, 培正比較傳統, 但小朋友對學校很有歸屬感, 如果升唔番上中學d小朋友會好唔開心.
陳守仁係保良局學校內, 是一間好free學校.


原帖由 fongyuen 於 09-8-6 21:02 發表
當然會選陳守仁,個人始終對傳統學校欠信心,尤其教育當局經常有新搞作,使學生無所適從,所以如果要選不會選傳統學校。

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


4330
14#
發表於 09-8-7 00:18 |只看該作者
我會選培正,這麼多年她在政府教育政策混亂下,一直都是中文教學,成績有目共睹
當然她可能不是最好最佳的,但仍然是brand 1,好的那一部份

Rank: 3Rank: 3


171
13#
發表於 09-8-6 21:02 |只看該作者
當然會選陳守仁,個人始終對傳統學校欠信心,尤其教育當局經常有新搞作,使學生無所適從,所以如果要選不會選傳統學校。

Rank: 5Rank: 5


1517
12#
發表於 09-8-6 16:06 |只看該作者
培正,德育很好.而且有直屬中學.


6873
11#
發表於 09-8-6 15:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 6Rank: 6


7293
10#
發表於 09-8-6 12:16 |只看該作者
會揀保良局陳守仁
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖