關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 沙田,馬鞍山.有無心緒幼稚園,兩歲班,分享下..? ...
查看: 4038|回覆: 31
go

沙田,馬鞍山.有無心緒幼稚園,兩歲班,分享下..? [複製鏈接]

Rank: 2


93
1#
發表於 09-7-6 23:39 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
樂基幼兒學校(駿景園)?
啟思幼稚園(帝堡城)?
合一堂單家傳紀念幼稚園?
小時候幼稚園?
有無過來人知邊間好?
有無人有心緒其他??
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


1501
32#
發表於 09-11-4 16:02 |只看該作者
謝謝..
想問下 有無聽過 合一堂單家傳紀念幼稚園好唔好 ?
我無朋友讀呢間呀. 又唔多覺有人講

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1739
31#
發表於 09-9-4 10:29 |只看該作者
原帖由 豆豆B媽 於 09-9-3 17:13 發表
樂基有無學券 ?

家下諗緊係:
康傑插班 1.5 yr N1 再考 創價/靈糧 呢d有學券既學校.
心大心細 定係出去讀N1 . 好似各位所講, 唔好轉來轉去.. N1-K3同一間學校 ? ...




如想有學卷的, CHOICE 會少左, 但最好AIM 有埋N 的, 咁萬一第2間K1 唔收既話, 都仲有間讀開既打底.

我自己覺得可由N-K3同一間, 對小朋友學習上會好D, 但都好多人會N同K 都唔同校, 無野既, 睇下你小朋友既適應力啦.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5063
30#
發表於 09-9-4 09:59 |只看該作者
原帖由 豆豆B媽 於 09-9-3 17:13 發表
樂基有無學券 ?

家下諗緊係:
康傑插班 1.5 yr N1 再考 創價/靈糧 呢d有學券既學校.
心大心細 定係出去讀N1 . 好似各位所講, 唔好轉來轉去.. N1-K3同一間學校 ? ...


無架!

你要明白, 唔係你想點就點, 幾完美嘅計劃都可以事與願違! 所以我建議你, 如果一定要學卷嘅, 就報住幾間會有學卷嘅N先, 出年再睇吓邊度收, 再算~ 如果心儀嘅學校本身都有N, 就算遠d都要試試, 因為K班嘅位會少過N, 要有人quit先有位, 到時就入唔到架喇!

[ 本帖最後由 kerkermui 於 09-9-4 10:50 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


1501
29#
發表於 09-9-3 17:13 |只看該作者
樂基有無學券 ?

家下諗緊係:
康傑插班 1.5 yr N1 再考 創價/靈糧 呢d有學券既學校.
心大心細 定係出去讀N1 . 好似各位所講, 唔好轉來轉去.. N1-K3同一間學校 ?

Rank: 5Rank: 5


3107
28#
發表於 09-7-15 23:08 |只看該作者
原帖由 chloechanchan 於 09-7-14 23:32 發表
我有個資深老師朋友﹐她大讚樂基幼兒學校(駿景園) 100% 好。論程度﹐論學校﹐論師資﹐論環景都係上上之選﹗


Monkey05, Congratulations!

另外, HKPS將Montessori的理念及其教具有系統地滲入課程中, 的確不錯!

[ 本帖最後由 MAMAMEEE 於 09-7-15 23:12 編輯 ]

Rank: 3Rank: 3


187
27#
發表於 09-7-15 12:38 |只看該作者
我今年九月都會同小朋友報K1, 但我地打算搬番出九龍住﹐所以都唔報樂基幼稚園 (雖然知道好到極﹗)


原帖由 kerkermui 於 09-7-15 12:13 發表


俾我都唔轉啦!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5063
26#
發表於 09-7-15 12:13 |只看該作者
原帖由 monkey05 於 09-7-15 11:34 發表



聽完你咁講, 再加上校長既講解, 我都對學校好有信心.  原先還打算去考其它K1, 我而家也打消念頭.  等仔仔一路讀上去.


俾我都唔轉啦!

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1739
25#
發表於 09-7-15 11:38 |只看該作者
原帖由 CAFECAFE28 於 09-7-15 11:27 發表



咩"家長會" 呀.. 點樣可以參加到呀..我個囡都係 08年 9月呀..  都煩惱緊會唔會唔收呀



係學校安排左個開學前的家長會比D 學生同家長, 因仔仔9月開學N 班, 係新生, 所以學校比定D 指引家長.

唔好太擔心收唔收, 考一考, 老師都會睇表現的.

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1739
24#
發表於 09-7-15 11:34 |只看該作者
原帖由 chloechanchan 於 09-7-14 23:32 發表
我有個資深老師朋友﹐她大讚樂基幼兒學校(駿景園) 100% 好。論程度﹐論學校﹐論師資﹐論環景都係上上之選﹗



聽完你咁講, 再加上校長既講解, 我都對學校好有信心.  原先還打算去考其它K1, 我而家也打消念頭.  等仔仔一路讀上去.

Rank: 3Rank: 3


483
23#
發表於 09-7-15 11:27 |只看該作者
原帖由 monkey05 於 09-7-15 11:24 發表



考下搏下啦.  未必唔收9 月的, 我上兩個WK 去家長會, 聽到有一個係8 月的.  佢地班數少, 所以競爭大.



咩"家長會" 呀.. 點樣可以參加到呀..我個囡都係 08年 9月呀..  都煩惱緊會唔會唔收呀

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1739
22#
發表於 09-7-15 11:24 |只看該作者
原帖由 sailopopo 於 09-7-15 00:16 發表
最怕就係好好.唔肯收我08年9月.



考下搏下啦.  未必唔收9 月的, 我上兩個WK 去家長會, 聽到有一個係8 月的.  佢地班數少, 所以競爭大.

Rank: 2


93
21#
發表於 09-7-15 00:19 |只看該作者
開左學.一定要講返情況俾我地知..哈.跟進下...
好多謝你詳盡分析..

Rank: 2


93
20#
發表於 09-7-15 00:16 |只看該作者
最怕就係好好.唔肯收我08年9月.

Rank: 3Rank: 3


187
19#
發表於 09-7-14 23:32 |只看該作者
我有個資深老師朋友﹐她大讚樂基幼兒學校(駿景園) 100% 好。論程度﹐論學校﹐論師資﹐論環景都係上上之選﹗



原帖由 sailopopo 於 09-7-6 23:39 發表
樂基幼兒學校(駿景園)?
啟思幼稚園(帝堡城)?
合一堂單家傳紀念幼稚園?
小時候幼稚園?
有無過來人知邊間好?
有無人有心緒其他??

Rank: 5Rank: 5


3107
18#
發表於 09-7-14 22:58 |只看該作者
原帖由 kerkermui 於 09-7-8 18:20 發表


我當初想阿仔N1讀全日, K1先出去外邊讀
所以揀咗康傑插班 (因為地方大, 活動多, 課程較深, 價錢比較上唔太貴)
點知有人提我~ 有部份開N1嘅學校, 會好難入去讀K1, 咁啱九龍塘區其中一間心儀嘅學校仲有得報名.. 就報 ...


我都聽過有人話SC啲中文程序一般, 但見SC網個班讀緊的媽媽又話唔係...K1又唔知認咗幾個中文字.. K2/K3又點點..真係唔知點求證好?

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5063
17#
發表於 09-7-14 09:44 |只看該作者
原帖由 sailopopo 於 09-7-13 18:04 發表
你仔仔好叻叻.可否另外ADD你MSN/FACEBOOK傾詳情?
唔該你.
我最理想就係讀哩間.


多謝~

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5063
16#
發表於 09-7-14 09:39 |只看該作者
原帖由 CAFECAFE28 於 09-7-13 23:40 發表
請問 劍鳴好處係邊呢, 可否分享一下


做過d research..
呢間學校課程都算深, 上小一適應上無問題, 係上傳統小學嘅好選擇, 近年好多人會將KM同St. Cat/KV比, 感覺上KM會比KV活d, 都有KV咁上下深, KM有NET, 普通話老師.. d人話St. Cat 英文好, 中文弱, KV英文弱, 中數強.. KM就平均d, 唔會偏重咗某方面
仲有老師好有愛心~係姨姨都叫得出大部份小朋友個名嘅學校~
另外, 我個人對d大工廠 (每級有600-700個學生 嘅KG)有d保留, 覺得照顧上可能無咁體貼
唯一問題係: N1未必升到上K1, 得大約70%學生會收番, 仲要好遲先通知, 所以我嚟緊都會報其他K1, 不過希望可以留响KM (如果阿仔讀得開心的話)

Rank: 3Rank: 3


483
15#
發表於 09-7-13 23:40 |只看該作者
請問 劍鳴好處係邊呢, 可否分享一下

Rank: 2


93
14#
發表於 09-7-13 18:15 |只看該作者
[email protected]
我msn.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖