註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
返回頂部
別墅
原帖由 beywat496 於 09-7-8 14:16 發表 以升中派位來看, 就係新兆強優勢, 你可以上網看新兆強升中派位就知, 今年 83人升英中, 但係舊校未有update, 仍是去年資料, 但係佢門口notice board 就貼咗出來, 你可以自己親身去睇。 其實都是正路, 因為新兆強比較 ...
原帖由 mtkdc 於 09-7-2 23:32 發表 舊李兆強已註冊,但今日又收到新李兆強電話通知明早面試,如果兩間都收,你會揀哪一間?請大家給些意見。
原帖由 mtkdc 於 09-7-8 00:30 發表 謝謝你的回應,我已註冊了新李兆強,但怎知又收到民生小學的取錄,我的朋友叫我選民生呀!怎麼辦呀?又多個煩惱啦!
原帖由 mtkdc 於 09-7-7 16:39 發表 我個仔應該是屬於第二位面試者,因為第一位是另一個男孩,我想我們應該見過面吧!
原帖由 mtkdc 於 09-7-6 19:45 發表 我跟你相反,放棄舊李兆強,註冊新李兆強。
洋房
原帖由 wingyeunglilo 於 09-7-2 23:57 發表 我會擇舊李兆強,之前我就係諗得太多,攪到自己很煩惱,不過second in埋先.......願主保佑,小朋友搵到一間合適既學校.....