關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 學之園幼稚園(昇御海逸) 學之園(海逸豪園)PN 2009
發新帖
查看: 4724|回覆: 3
go

學之園(海逸豪園)PN 2009 [複製鏈接]

Rank: 4


503
1#
發表於 09-7-2 14:08 |顯示全部帖子
原帖由 Piglet_Baby 於 09-6-30 19:03 發表
Hi everyone ! :)

See if there is any classmate in this forum. My son will attend PN(PM) class in Aug 2009.

We may see each other on 4 Jul 2009 in the introductory day.

See you all then !


Hello Piglet_Baby
My Baby also is PN (PM) class in 2009...
"Hello"

Rank: 4


503
2#
發表於 09-9-30 16:45 |顯示全部帖子
原帖由 mummybear 於 09-9-6 17:46 發表
Hi everybody, my son Jerry is in PNC.  Anyone in the same class as him?  He seems settled down ok now after two weeks training


Hello mummybear,
My son Desmond is in PNC too...Just say Hi

Rank: 4


503
3#
發表於 09-10-12 16:05 |顯示全部帖子
原帖由 ANN_LAU 於 09-10-10 17:35 發表
今日我同個女搭的士走個陣,見到短頭髮個外籍女老師同另一外籍男老師向隔離維港中心企向度煲煙!
返到屋企我上網睇返d相,個短頭髮外籍女老師應該係pna+pnc, 如果比小朋友見到既話真係唔好囉!
你地話好唔好同 ...


Hello ANN_LAU,
哪間分校????? 真係唔係幾好囉........

Rank: 4


503
4#
發表於 09-10-21 11:36 |顯示全部帖子
原帖由 ANN_LAU 於 09-10-10 17:35 發表
今日我同個女搭的士走個陣,見到短頭髮個外籍女老師同另一外籍男老師向隔離維港中心企向度煲煙!
返到屋企我上網睇返d相,個短頭髮外籍女老師應該係pna+pnc, 如果比小朋友見到既話真係唔好囉!
你地話好唔好同 ...


Hello ANN_LAU,
咁就真係唔係太好了, 但係校長唔知會唔會理呢?????????
‹ 上一主題|下一主題