- 在線時間
- 16 小時
- 最後登錄
- 22-8-1
- 國民生產力
- 1
- 附加生產力
- 718
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 05-9-3
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 173
- 主題
- 45
- 精華
- 0
- 積分
- 892
- UID
- 56169

|
選小學現在要靠運氣及彩數, 第一次學校選你, 好似我姪女現在9月升小一, 在葵涌全完幼稚園就讀, 第一次自已交表選返全完小學都不收, 等政府攪珠派位可以派到仁立小學, 因仁立是好學校好多有家姐或哥哥在這裡讀書有分,會收回妹及弟, 所以甚麼幼稚園入是沒有關係, 不如搵一間好的幼稚園給他報讀, 打好基礎上一年級仲好.
原帖由 Markyeung 於 09-6-30 14:43 發表 
本人是第一任媽咪, 問個好多媽咪都話讀仁立小學及林護中學好, 究竟讀邊幾間幼稚園入到仁立小學既機會大D呢? 而個間幼稚園又有無Nursery讀呢? 依家BB11個月, 係米要依家報定出年讀Nursery呢? 請告知! ... |
|