關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 請問讀邊間葵青 or 荃灣Nursery & 幼稚園能上仁立小學? ...
發新帖
查看: 1046|回覆: 1
go

請問讀邊間葵青 or 荃灣Nursery & 幼稚園能上仁立小學? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


210
1#
發表於 09-6-30 14:43 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
本人是第一任媽咪, 問個好多媽咪都話讀仁立小學及林護中學好, 究竟讀邊幾間幼稚園入到仁立小學既機會大D呢? 而個間幼稚園又有無Nursery讀呢? 依家BB11個月, 係米要依家報定出年讀Nursery呢? 請告知!
   0    0    0    0

Rank: 4


892
2#
發表於 09-6-30 15:15 |只看該作者
選小學現在要靠運氣及彩數, 第一次學校選你, 好似我姪女現在9月升小一, 在葵涌全完幼稚園就讀, 第一次自已交表選返全完小學都不收, 等政府攪珠派位可以派到仁立小學, 因仁立是好學校好多有家姐或哥哥在這裡讀書有分,會收回妹及弟, 所以甚麼幼稚園入是沒有關係, 不如搵一間好的幼稚園給他報讀, 打好基礎上一年級仲好.

原帖由 Markyeung 於 09-6-30 14:43 發表
本人是第一任媽咪, 問個好多媽咪都話讀仁立小學及林護中學好, 究竟讀邊幾間幼稚園入到仁立小學既機會大D呢? 而個間幼稚園又有無Nursery讀呢? 依家BB11個月, 係米要依家報定出年讀Nursery呢? 請告知! ...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖