關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小一選校 男仔,香港區條路點行好.
發新帖
查看: 1281|回覆: 3
go

男仔,香港區條路點行好. [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2032
1#
發表於 09-6-11 15:00 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
這個是一個未到期的問題,但又好快要面對,所以先請教經驗媽咪.
住南區,07年出世,應該10年入幼稚園,家姐讀女校,今年幼稚園直上小學,但就benefit唔到細佬,不是教友,不是大仔,不是校董,不是教職員,不是old boy(心儀的學校),在這亳無競爭條件下,我唔想到3年後升小至稔,我心儀灣仔同中西區,灣仔區的樓越睇越貴....有時真係頭大.我知灣仔區競爭大,但有幾間心儀的小學.條路點行好呢?
   0    0    0    0

醒目開學勳章 王國長老


59483
4#
發表於 09-6-11 15:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1005
3#
發表於 09-6-11 15:30 |只看該作者
唔使買灣仔樓, 可以租架. 到選校前些時間先去灣仔到住, 得唔得?
我地本身都係南區住, 校網真係差d, 尤其係中學, 不過都己經唔關我地事, 兩個仔都讀中學了

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11423
2#
發表於 09-6-11 15:14 |只看該作者
原帖由 dayday 於 09-6-11 15:00 發表
這個是一個未到期的問題,但又好快要面對,所以先請教經驗媽咪.
住南區,07年出世,應該10年入幼稚園,家姐讀女校,今年幼稚園直上小學,但就benefit唔到細佬,不是教友,不是大仔,不是校董,不是教職員,不是old boy(心儀的學 ...


同我仔一樣......難行
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖