- 在線時間
- 275 小時
- 最後登錄
- 20-12-19
- 國民生產力
- 133
- 附加生產力
- 1547
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 03-6-26
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 352
- 主題
- 19
- 精華
- 0
- 積分
- 2032
- UID
- 11712
 
|
這個是一個未到期的問題,但又好快要面對,所以先請教經驗媽咪.
住南區,07年出世,應該10年入幼稚園,家姐讀女校,今年幼稚園直上小學,但就benefit唔到細佬,不是教友,不是大仔,不是校董,不是教職員,不是old boy(心儀的學校),在這亳無競爭條件下,我唔想到3年後升小至稔,我心儀灣仔同中西區,灣仔區的樓越睇越貴....有時真係頭大.我知灣仔區競爭大,但有幾間心儀的小學.條路點行好呢? |
|