關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小一選校 心大心細吾知揀聖方濟各英小定聖保祿天小好 ...
查看: 5218|回覆: 42
go

心大心細吾知揀聖方濟各英小定聖保祿天小好 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


457
1#
發表於 09-5-29 15:38 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
下個月要定案了, 我都仲未唸通
聽聞聖方濟各好hash, 但如果讀得上就會升到band1頭的中學, 參考佢今年派位, 全級頭30名都派到很好的中學如拔萃, 聖瑪利, 華仁
聖保祿天小就好在有直升英中,英中屬band1中..無咩壓力

觀察囡囡, 佢又好似幾迫得, 為左應付聖方濟各, 今個月開始叫佢隔住每日默中文20個詞語, 英文20個, 佢都好似幾easy, 每次溫半個鐘攪掂

至于練習, 佢從來都吾拒絕做的, 叫佢每次做5篇又好,10篇又好, 佢吾會say no, 亦好快做完

我吾知囡囡會否應付到聖方濟各既進度, 我又好怕冇晒親子時間,每日淨係幫佢溫書..

我應該點好?
   0    0    0    0

Rank: 3Rank: 3


290
43#
發表於 09-6-11 17:27 |只看該作者
原帖由 leunglokyiu 於 09-6-11 17:04 發表


Cherrycpk,

你係過來人, 坊間讀到聖方濟各咁HARSH係咁真呢? 假約小囡幾聽話, 又鐘意做練習.. 是不適合讀SFA?
你知吾知SFA既BAND1同BAND2生比率如何?


leunglokyiu,

我就唔覺得SFA好push啲學生,只係佢地課程去得比較快,而且深,所以D人覺得吃力D,一年級時功課比較多,主要做練習,SO FAR二年級好多家長覺得功課少左D,尚可接受,我個女都讀得好開心,但如果你個小朋友做功課慢嘅話,咁就慘喇。另外因為我地差唔多每個月中、英、數&GS(常識)都有TEST,一年3次考試,所以成日都keep住要溫書,到考試時好似冇咁辛苦咁。我見有好多其他學校平時分都計,d家長成日都好唔得閒咩都要睇到實,咁樣好辛苦架。
我覺得要知道你小朋友適唔適合讀間學校,首先要清楚自己個小朋友性格係點,睇下佢符唔符合學校嘅要求,盲目追求名校,但到頭做唔到學校嘅要求嘅話,小朋友讀得唔開心,家長又辛苦,咁又何苦呢!

至於banding問題學校個網有寫的。

希望幫到你啦! :>

[ 本帖最後由 cherrycpk 於 09-6-11 19:47 編輯 ]


Rank: 3Rank: 3


457
42#
發表於 09-6-11 17:08 |只看該作者
原帖由 Fion_Chan 於 09-6-6 14:28 發表

我都係九龍人,只是係大學時讀書係香港區,不過都知道st paul一定會好過sfa,講真自己一路都係深水埔大,對sfa感覺真係麻麻(可能以前津校一直比私校強,sfa就一直在我心中評為唔強既一間學校)。如果你只係因為個唔知邊個無名 ...


德望其實我一開始都冇唸住讀, 只用來俾囡囡訓練面試..
因為我隔離屋個女, 小學同中學都讀德望, 佢話吾係外人講到咁好, 同埋中學大部份同學D成績都普通, 好多人都吾能夠直升大學, 好似佢咁要讀副學士果D..(除左一批精英外)

Rank: 3Rank: 3


457
41#
發表於 09-6-11 17:04 |只看該作者
原帖由 cherrycpk 於 09-6-6 22:27 發表
我淨係想講我個女讀SFA P.1-P.2呢兩年黎未試過放假返學做paper,佢地暑假放2個半月,黎緊兩個禮拜考完試後6月中就開始放暑假,就算要返學都淨係上暑期興趣班啫! 平時分唔計,淨係計3次考試嘅分數(仲要淨係計中、英、數&常識) ...


Cherrycpk,

你係過來人, 坊間讀到聖方濟各咁HARSH係咁真呢? 假約小囡幾聽話, 又鐘意做練習.. 是不適合讀SFA?
你知吾知SFA既BAND1同BAND2生比率如何?

Rank: 3Rank: 3


290
40#
發表於 09-6-6 22:27 |只看該作者
我淨係想講我個女讀SFA P.1-P.2呢兩年黎未試過放假返學做paper,佢地暑假放2個半月,黎緊兩個禮拜考完試後6月中就開始放暑假,就算要返學都淨係上暑期興趣班啫! 平時分唔計,淨係計3次考試嘅分數(仲要淨係計中、英、數&常識),所以次次都係考試先發力。
亞妹黎緊9月都入去讀P.1......

[ 本帖最後由 cherrycpk 於 09-6-6 22:28 編輯 ]


Rank: 5Rank: 5


1567
39#
發表於 09-6-6 14:28 |只看該作者
原帖由 leunglokyiu 於 09-6-2 11:35 發表
我係九龍人, 未係香港區讀過書, 我吾知聖保祿中學係咪真係好好. 聽好多人都話好, 但我睇資料全港中學排名, 佢係排11x
睇返聖方濟各,讀得叻果d派top band 1中學, 普通女仔大部份派寶血會上智中學,按中學排名資料, 上 ...

我都係九龍人,只是係大學時讀書係香港區,不過都知道st paul一定會好過sfa,講真自己一路都係深水埔大,對sfa感覺真係麻麻(可能以前津校一直比私校強,sfa就一直在我心中評為唔強既一間學校)。如果你只係因為個唔知邊個無名網站整出既排名而對st paul懷疑,我就覺得可惜囉。
真係,你如果因為st paul放棄德望,唔明點解反過來會因為sfa放棄st paul。
Anyway,隨你心意吧,世事無絕對既。

Rank: 5Rank: 5


1294
38#
發表於 09-6-6 12:26 |只看該作者
我只係知, 聖方濟暑假, 長假期都要回學做paper, 佢地係谷得d小朋友好勁的. 所以佢地可以叫做無暑假放.
俾我會揀st paul, 因為直升中學, 因我男友姨甥女都係讀stpaul (由細到大), 覺得佢地好純品, 好乖, 校風幾好. 佢大個個姨甥女上年會考係考27分. 佢d同學個個都係25-30分.


412
37#
發表於 09-6-6 09:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


10280
36#
發表於 09-6-6 04:45 |只看該作者
原帖由 leunglokyiu 於 09-6-5 12:10 發表


因為攞住15分, 第一輪冇咩好選擇, 見聖保祿天小有d機會, 咪試下囉.. 咁就得左.. 最初我係唸住第二輪抽34網協恩既..但個個朋友都話抽到聖保祿天小就吾好再博協恩喇.. 所以就要左個offer囉.. ...


點解你15分都博到聖保祿天小?你點知佢有d機會架?
(可唔可以教下我,點睇架?)

SFA 係深水,無中學又出名谷,俾我就寧可住跑馬地,讀傳統女校,有中學直升,又唔駛谷得咁辛苦了!(個人意見)
[img align=left]http://i46.photobucket.com/albums/f119/virgokaren/virgokaren_02.gif[/img]

Rank: 6Rank: 6


7588
35#
發表於 09-6-5 22:21 |只看該作者
不是最TOP爭最TOP的壓力很大.
做到最TOP壓力更大.
最TOP學校的最TOP... 你睇佢好, 但苦處不為人道.

有得揀, 我會揀不用壓力大又上到好中學學校.

爭不到最TOP點算?
爭到最TOP 位置付出又點計?
爭到最TOP既學校, 又如何?

原帖由 easybring 於 09-6-5 15:03 發表
I agreed with overview. st paul is also a good school.
Dr.X's mum

Rank: 6Rank: 6


5517
34#
發表於 09-6-5 15:03 |只看該作者
I agreed with overview. st paul is also a good school.

原帖由 overview 於 09-6-4 12:56 發表
如果係最top就唔太憂,
但係咁易係最top咩 ?

要keep最top亦要有好大付出 (家長及小朋友),
而家出去考名中學, 唔係單係好成績, 一定要再加一d特異功能,
所以最好選有一條龍及有附屬中學既小學.
~easybring~

Rank: 6Rank: 6


5976
33#
發表於 09-6-5 14:17 |只看該作者
樓主,pls check pm

Rank: 3Rank: 3


457
32#
發表於 09-6-5 12:10 |只看該作者
原帖由 sisimama 於 09-6-4 12:23 發表
選SFA會有很多未知因素在內,包括升中各樣,你所指的前人成績都只係作參考,唔擔保你個小朋友一定同樣命運,所以你要有心理準備
但相對StPaulCat就大至上一條路,有保障d,如果沒有區域限制,我都會選後者,但點解你當初會選 ...


因為攞住15分, 第一輪冇咩好選擇, 見聖保祿天小有d機會, 咪試下囉.. 咁就得左.. 最初我係唸住第二輪抽34網協恩既..但個個朋友都話抽到聖保祿天小就吾好再博協恩喇.. 所以就要左個offer囉..

Rank: 3Rank: 3


457
31#
發表於 09-6-5 12:06 |只看該作者
真係好多謝大家俾意思, 我今個星期要sip高枕頭唸清楚

Rank: 3Rank: 3


457
30#
發表於 09-6-5 11:44 |只看該作者
原帖由 mother904 於 09-6-4 10:22 發表
樓主,其實睇你字裡行間,你已經傾向SFA多d,咁又何必再諗黎諗去呢?

我都贊成讀得SFA,目標中學就一定係
DGS同Co-ed等。小朋友既潛力無可估計,分分鐘唔駛你操心,佢自動波搞得掂。何況你小朋友已有一定實力,始終SFA唔易考,既然考 ...


mother904
please check PM

Rank: 6Rank: 6


5976
29#
發表於 09-6-4 14:45 |只看該作者
原帖由 overview 於 09-6-4 12:56 發表
如果係最top就唔太憂,
但係咁易係最top咩 ?
要keep最top亦要有好大付出 (家長及小朋友),
而家出去考名中學, 唔係單係好成績, 一定要再加一d特異功能,
所以最好選有一條龍及有附屬中學既小學.


一間學間讀一、兩年就知岩唔岩自己,要轉緊係唔好等升中啦,三年級左右就好轉。一般黎講,小朋友如果唔係太差,要轉校唔係太難。

我有幾個朋友既小朋友,都係SFA中途轉出黎,搵學校唔難,最後亦都可以派到Band 1中學,因為由個大塘游去小塘,要做最top唔難。咁當然要考慮埋小朋友中途轉校既適應問題。

我好同意你既諗法,因為我一個play safe兼唔想自己同小朋友辛苦既媽媽,所以都會幫小朋友揀一間有直屬中學既小學。

Rank: 6Rank: 6


5976
28#
發表於 09-6-4 14:38 |只看該作者
原帖由 leunglokyiu 於 09-6-4 12:17 發表


你講得啱, 我內心係傾向sfa多d.. 但怕揀錯嘛.. 我早兩日仲去埋跑馬地睇樓添.. 自己都吾知想點


冇得驚揀錯架,因為冇揀既就永遠係最好,你揀左St. Paul's, 之後可能諗SFA好d,相反都係一樣。所以最好就信自己既直覺,試過起碼唔會後悔。

Rank: 6Rank: 6


6851
27#
發表於 09-6-4 14:24 |只看該作者
兩者之中始終有中學作後盾會穩陣點. 如果聖方濟各, 同學間相差可能很少分. 名次已經很不同. 再競爭入好中學. 已經不是易事.

Rank: 5Rank: 5


2528
26#
發表於 09-6-4 12:56 |只看該作者
[退一萬步諗,小朋友真係唔適應既話,SFA出黎既學生唔驚冇人收。分分鐘到時你再試插班入St. Paul's都未必唔得。有時世事真係唔需要諗太多。quote]原帖由 mother904 於 09-6-4 10:22 發表
如果係最top就唔太憂,
但係咁易係最top咩 ?
要keep最top亦要有好大付出 (家長及小朋友),
而家出去考名中學, 唔係單係好成績, 一定要再加一d特異功能,
所以最好選有一條龍及有附屬中學既小學.

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1869
25#
發表於 09-6-4 12:36 |只看該作者
Hello!
睇啱邊度?我可以比意見你。

我係校友,我女又讀緊,又住跑馬地,所以我就會揀SP;至於0個0的中學排名,我就唔會信喇。

原帖由 leunglokyiu 於 09-6-4 12:17 發表


你講得啱, 我內心係傾向sfa多d.. 但怕揀錯嘛.. 我早兩日仲去埋跑馬地睇樓添.. 自己都吾知想點
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖