- 在線時間
- 654 小時
- 最後登錄
- 19-7-21
- 國民生產力
- 289
- 附加生產力
- 1319
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-5-10
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 378
- 主題
- 31
- 精華
- 0
- 積分
- 1986
- UID
- 82839
 
|
Hi Lawflorence
我覺得如果你鐘意間學校你應該要再報K1特別係呢幾年好大competition and many bb too
因為如果K1 accept 咗你返轉頭你入N1 仲大機會,而LH n1真係幾好, 有Net teacher 仲有PTH, 一般N1都好少,(except Victoria/Annxxield)
你仔係大仔係09年9月應該係2yr 4mth,應讀N1你可直接 打去學校傾問真d waitlist, 再報一/2 間其他學校當買個保儉, 我個時都有報另一間N1做後備, 當LH 一話比呀女讀, 我係同佢轉校走人
是的呀女己入LH K1 英普
應該都係哩間
因為間學校好透明
會好update d parents 好多information
我係極想知呀女返學返成點果D人
so i like them
之前個間成日都唔知呀女讀緊乜
個人只係上過kindermusic 同 tomlee, 覺得 kindermusic is a very very good musical programme
我之前有比呀女係其他中心的KINDERMUSIC 上不過極貴要成4000 15 堂
比佢上LH 係因為真係比出邊平1700 10 堂
返過後, 個teacher mary 勁有音樂知識
同埋我個班D BB 都會開口唱歌好好玩
我覺得當playgroup 上得過lor
(quote]原帖由 lawflorence 於 09-4-10 03:09 發表 
Hi Babyeddie,
My son is May07 and now is waitlist for N1, if finally not accept, do u know if I can apply K1 and let him study K1 when he reach 2 year 8 months?
So is you girl will study K1 after she ... [/quote] |
|