註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
複式洋房
返回頂部
大宅
洋房
原帖由 lusanna 於 09-4-8 22:07 發表 So there may be no chance for those are not in waiting list............. disapointed
原帖由 Era 於 09-4-5 23:05 發表 係呀,消息來源係朋友,佢收到電話,所以打來問我有冇收到.不過佢個仔本來都係wl既.
原帖由 lusanna 於 09-4-1 18:53 發表 hi, do u mean there is 3rd interview?
別墅
原帖由 Era 於 09-3-31 16:43 發表 都唔出奇呀! 我都聽到有wl緊既人,最近被人叫去進行第三次interview,不過佢有其他學校收左,所以唔想再攪咁多,冇去到in啦.
原帖由 bigcakecake 於 09-3-30 23:22 發表 唔知會唔會有小朋友會放棄DBSPD小一學位?