關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 有去in青衣天主教聖多默嘅家長
查看: 2423|回覆: 29
go

有去in青衣天主教聖多默嘅家長 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


145
1#
發表於 08-11-10 01:54 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
家長聽完簡介會去接番小朋友走果時, 小朋友會拎住小禮物, 我見人人都會有份木顏色筆 & 有d有包餅乾, 有d就一粒糖, 係咪有分別架, 即係邊d收邊d唔收, 14號前先有消息, 好心急, 好似自己等緊會考放榜咁, 有無小朋友係度讀緊嘅家長可以講番小朋友以前去面試嘅情況~~

[ 本帖最後由 TRACYmami 於 08-11-10 01:57 編輯 ]
   0    0    0    0

Rank: 4


744
30#
發表於 08-11-19 13:07 |只看該作者
不過唔記得問下荊冕堂果邊係咪都會比小朋友上台表演, 因為ST. THOMAS 就話每個小朋友都每年起碼有2次機會

Rank: 4


744
29#
發表於 08-11-19 13:04 |只看該作者
宗教: 冇
上/下午班 : 唔知轉唔轉到上午班, 好頭痛
交通: 2邊都要搭車, 路程差唔多
小學: ST.THOMAS 唔多清楚去邊間
原帖由 仔仔錫錫你 於 08-11-15 12:03 發表


我係青衣荊冕堂, 士德無報(自己住青衣, 又有荊冕堂, 覺得去士德有d  , 士德唯一優點係大校舍).  荊冕堂同st thomas 都係好野, 住青衣荃灣入到呢兩間都唔會錯, 只係睇你從咩角度去決定!!  

要 ...

Rank: 4


515
28#
發表於 08-11-15 16:45 |只看該作者
我都同意 仔仔錫錫你 咁講.

我會考慮
1.宗教
2.am/pm class
3.交通
4.小學

2間都係好學校,讀到邊間都唔洗擔心!


原帖由 231423JY 於 08-11-15 11:14 發表
我都係in 左呢2間, 都收左, st. thomas 上午班, 士德荊冕堂下午班, 你地會點選?
  

Rank: 6Rank: 6


5874
27#
發表於 08-11-15 12:06 |只看該作者
原來系抽籤既..唔系睇表現.佢話因為太多人in 所以抽籤決定.如果抽唔到都無計.果啲收左上午既家長如果你定決定唔讀唔會去留位,不如post 出來比我地啲家長知下好唔好?pls .and thanks a lot..
原帖由 231423JY 於 08-11-15 11:14 發表
我都係in 左呢2間, 都收左, st. thomas 上午班, 士德荊冕堂下午班, 你地會點選?
  
哲哲寫真 哲哲私相集

Rank: 6Rank: 6


8879
26#
發表於 08-11-15 12:03 |只看該作者
原帖由 231423JY 於 08-11-15 11:14 發表
我都係in 左呢2間, 都收左, st. thomas 上午班, 士德荊冕堂下午班, 你地會點選?
  


我係青衣荊冕堂, 士德無報(自己住青衣, 又有荊冕堂, 覺得去士德有d  , 士德唯一優點係大校舍).  荊冕堂同st thomas 都係好野, 住青衣荃灣入到呢兩間都唔會錯, 只係睇你從咩角度去決定!!  

要大 :  st. thomas & 士德荊冕堂 (青衣荊冕堂 no way)
要am :  以你case, st. thomas
有無個人宗教信養?
對學校感覺?
課程深淺 (我無咩理, 因為我好相信仔仔能力, 而且不論深淺我都會比d練習佢做, 所以課程深淺無所謂, 最緊要佢鍾意返學, 開心)
派位 : 咩關係都好, 最後都係睇佢自己實力

Rank: 4


744
25#
發表於 08-11-15 11:14 |只看該作者
我都係in 左呢2間, 都收左, st. thomas 上午班, 士德荊冕堂下午班, 你地會點選?
原帖由 仔仔錫錫你 於 08-11-13 11:35 發表
昨晚都收到聖多默信, 收am .  不過都係鍾意荊冕堂 (主要同我個人宗教信養有關)

Rank: 4


644
24#
發表於 08-11-15 09:39 |只看該作者
原帖由 Carolyukk 於 08-11-15 02:47 發表
其實如果小朋友扭計要家長陪or係細b...總之老師唔會force家長一定要出課室,好似我個女個時拉住唔放手,老師主動叫我留底陪亞女,全班淨得我一個大人


...


我個日都有同我仔一齊入去咖...仲有幾個家長tim~~其實佢地都無咩問題問小朋友,只仔比玩具佢玩..

Rank: 4


515
23#
發表於 08-11-15 02:47 |只看該作者
其實如果小朋友扭計要家長陪or係細b...總之老師唔會force家長一定要出課室,好似我個女個時拉住唔放手,老師主動叫我留底陪亞女,全班淨得我一個大人


原帖由 鈞洋mama 於 08-11-13 17:16 發表
我個仔仔都收左信 (上午班).

interview 當日係咪家長要同小朋友分開interview架, 但我個fd又唔駛分開既, 都唔知點解 ?

Rank: 3Rank: 3


156
22#
發表於 08-11-14 23:52 |只看該作者

回覆 # 的文章

如果我收到信話收下午班我就唔考慮,因為小朋友到升上一年級要改變個時間返上午我覺得會好辛苦

Rank: 3Rank: 3


145
21#
發表於 08-11-14 23:48 |只看該作者
今朝先收到信, 係下午班, 咁遲先到都預咗係下午班架嘞, 你地會唔會考慮下午班, 呢間幼稚園係咪都好多人爭入去讀架!!

Rank: 3Rank: 3


156
20#
發表於 08-11-14 23:39 |只看該作者

回覆 # 的文章

我都未收到信都有打去問過,佢地都係話下個星期會收到信,我都真係想快D知道呀!!!

Rank: 3Rank: 3


292
19#
發表於 08-11-14 23:35 |只看該作者
我打電話去問時,就直接比女個名問是否收左上午班?老師就話不收,之後就要等放棄報名的人,然後又話下午班未full...誰知隔天就收到信(下午班)!!


原帖由 yp26 於 08-11-14 17:35 發表


我個日係第一批入去 IN咖,..不過到今日都未收到信..打左去問..佢地話最遲下星期先知..仲有D 信未寄出喎~~不過我都已經決定讀田家炳咖啦..不過都想知道結果姐.... ...

Rank: 6Rank: 6


5874
18#
發表於 08-11-14 23:18 |只看該作者
我都未收到..會唔會收?..所以無信.我系11/8號9:30in 既,因為系分開in 唔知佢in 成點,只系知道佢無樓計,但有無答老師野就唔知道了..很擔心唔收..點算好?
原帖由 yp26 於 08-11-14 17:35 發表


我個日係第一批入去 IN咖,..不過到今日都未收到信..打左去問..佢地話最遲下星期先知..仲有D 信未寄出喎~~不過我都已經決定讀田家炳咖啦..不過都想知道結果姐.... ...
哲哲寫真 哲哲私相集

Rank: 4


644
17#
發表於 08-11-14 17:35 |只看該作者
原帖由 小惠 於 08-11-14 17:05 發表


我前後都聽到幾個mami話收到信,最後忍不住就打電話去學校問,所以你若心急,不妨都可以打電話去問下!!


我個日係第一批入去 IN咖,..不過到今日都未收到信..打左去問..佢地話最遲下星期先知..仲有D 信未寄出喎~~不過我都已經決定讀田家炳咖啦..不過都想知道結果姐....

Rank: 3Rank: 3


292
16#
發表於 08-11-14 17:05 |只看該作者
原帖由 LeNaPiG 於 08-11-14 14:50 發表
係咪最遲今日收唔到信就即係冇機會喇?


我前後都聽到幾個mami話收到信,最後忍不住就打電話去學校問,所以你若心急,不妨都可以打電話去問下!!

Rank: 4


699
15#
發表於 08-11-14 14:50 |只看該作者
係咪最遲今日收唔到信就即係冇機會喇?

Rank: 3Rank: 3


292
14#
發表於 08-11-14 13:54 |只看該作者
我都收到信啦..但係下午班,所以應該不會去報名!!

Rank: 2


44
13#
發表於 08-11-13 17:16 |只看該作者
我個仔仔都收左信 (上午班).

interview 當日係咪家長要同小朋友分開interview架, 但我個fd又唔駛分開既, 都唔知點解 ?

Rank: 4


515
12#
發表於 08-11-13 16:12 |只看該作者
恭喜你!請問你讀青衣校定士德?

But如果你係基督徒,你可以考慮這個小問題:聖誕節-學之園只會教聖誕老人,唔會有主耶穌,而且小朋友印像深刻.

原帖由 仔仔錫錫你 於 08-11-13 11:35 發表
昨晚都收到聖多默信, 收am .  不過都係鍾意荊冕堂 (主要同我個人宗教信養有關)
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖