- 在線時間
- 254 小時
- 最後登錄
- 16-11-27
- 國民生產力
- 184
- 附加生產力
- 358
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-8-23
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 546
- 主題
- 34
- 精華
- 0
- 積分
- 1088
- UID
- 97120
 
|
我都打算報寶血及聖大...
但聖大難唔難考入?
昨日問過寶血話1/11先開始interview...無理由咁快知收左架~~
原帖由 BoBo1021 於 08-10-13 13:48 發表 
我家小姐仔讀緊, 所以緊係選聖大啦!
感覺上聖大既小朋友活潑d, 而寶血就斯文d.
而學習方便, 寶血我唔清楚, 聖大就分組活動教學.
係喎, 寶血冇咁早in架, 點解你咁快知收咗呀 ... |
|