- 在線時間
- 116 小時
- 最後登錄
- 16-7-20
- 國民生產力
- 42
- 附加生產力
- 32
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 05-5-11
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 49
- 主題
- 14
- 精華
- 0
- 積分
- 123
- UID
- 45694
 
|
原帖由 LA 於 08-9-18 11:52 發表 
柑桔園 has no homework yet.
Sounds it is difficult for small BB (though below age of 3) to manage 康傑s homework.
我囡都係細囡黎, 佢下個月=10月先3歲, 佢HANDLE得OK喇. 都係果句> 習慣黎者, 就算比佢大一年先寫, 佢都一樣要適應架喇~ ! 我咁講唔知岩唔岩呢?!@ 可能會有好多人話我咁樣迫個囡 (包括我99, 但係D小朋友佢地又RUN到喎) 而且, 佢返左2星期左右就適應左要做, 都做得OK既, 唔好講話好先喇, 起碼比佢慣性做功課, 咪當刷牙一樣咯. 有D小朋友唔LIKE刷牙, 唔通唔比佢刷? 可能我呢個比喻唔正確, 不過而家D小朋友好醒架喇, 再唔係好似我地以前咁一舊飯 |
|