- 在線時間
- 1453 小時
- 最後登錄
- 21-6-28
- 國民生產力
- 385
- 附加生產力
- 228
- 貢獻生產力
- 500
- 註冊時間
- 70-1-1
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 3931
- 主題
- 33
- 精華
- 0
- 積分
- 5044
- UID
- 174
   
|
年年都係咁架喇!
咩野都有筆試,普通話/音樂...
仲有中英文默書,書法都要考。
考完仲有成個月先放暑假,
有d 先生會教埋未教既課文,
以前有d 堂會比佢地睇卡通,
但而家又話公開播影唔合法,
咁無得睇,學生拎d 棋番去捉。
我地已經係半日制,所以唔使放早,
咁坐成個月等派成績表囉,
有d 家長偷步,襯未到peak season,
走左出去旅行架!
原文章由 SPJB 於 08-5-22 16:42 發表 
嘩! 嘜考咁多日嘅??
我地由10號考到16號一共5日, 我都覺得多.
大多數學校都係考4日咋.
我仔學校音樂, 體育, 電腦等等都有筆試, 不過係喺考試週前一週進行.
佢地考完試至放暑假前都係放一點, 話咩老師檢討大會, ... |
|