註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
伯爵府
返回頂部
原文章由 雪文 於 08-5-30 12:37 發表 開咗未 ?
珍珠宮
原文章由 come爸嘩 於 08-5-30 12:36 發表 KY: GOGOGOGOGGOGO
男爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-5-30 12:32 PM 發表 多: CHECK PM!!!!!
原文章由 come爸嘩 於 08-5-30 12:31 發表 KY: 6/6 6:00PM BOOKED. 地址你仲有無?????
原文章由 come爸嘩 於 08-5-30 12:26 發表 ky: 6/6 我想book個時間full左, 你一個人做先ok嗎???? 我找者book7/6(六)
原文章由 come爸嘩 於 08-5-30 12:24 PM 發表 多/cc: 3/6 booked.7:30pm修眉+電眼2位
子爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-5-30 12:06 PM 發表 多, CC:咁3/6你地想book幾點電眼x毛架???? 分開上去定點????