- 在線時間
- 279 小時
- 最後登錄
- 26-4-7
- 國民生產力
- 136
- 附加生產力
- 3887
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 03-6-6
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 3565
- 主題
- 170
- 精華
- 0
- 積分
- 7588
- UID
- 11049
 
|
想請求意見.
老公想亞仔留在九龍塘迦南上午班, 但我想佢在聖羅撒下午班.
迦南:
1. 上午班時間好用D
2. 有Native English Teacher
聖羅撒:
1. 出名D
2. 天主教學校關係好D.
兩間都一樣遠近, 兩間都有學卷用, 課程應該差不多. 請指教.
謝謝. |
|