註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
複式洋房
返回頂部
大宅
原文章由 召藥師 於 08-4-24 17:07 發表 個仔小一,乜都冇學,因為做功課都用哂d時間。 自己得閒教佢唱歌彈琴,放假時老公教佢用電腦,返6299度同阿爺阿叔打乒乓球同羽毛球,跟阿'女麻'落田種菜玩泥沙。 ...
禁止訪問
超級版主
洋房
原文章由 jjmummy 於 08-4-18 10:03 發表 如題..全日制P1 ,P2 的小朋友,你地課外活動學幾多野?
別墅
原文章由 bobo2001 於 08-4-19 17:31 發表 P.1 彈琴 中國舞 合唱團 英文 羽毛球 遲D SUMMER會加返遊水 (因為上年都有學緊, 冬天停左)
男爵府
原文章由 Man^o^ 於 08-4-19 22:20 發表 P2 ~ Grammer , piano , 童軍 , 小提琴 , 普通話 , 中文作文 , 數學 , 弦樂團 , 跆拳 , 棒球 , 畫畫 不過最近覺得太多, 要 cut d , 不過仲考慮 cut 邊 d, 因為仔仔樣樣都話好想 keep 住學 ...
子爵府