關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 P1 ,P2 你地課外活動學幾多野?
查看: 4433|回覆: 24
go

P1 ,P2 你地課外活動學幾多野? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


142
1#
發表於 08-4-18 10:03 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
如題..全日制P1 ,P2 的小朋友,你地課外活動學幾多野?
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1058
25#
發表於 08-5-2 13:41 |只看該作者
我反而鍾意咁,多啲親子活動,家庭關係和諧好多.不過,我唸今年亞女升小,我都要隨波逐流,無辦法,香港教育制度要多元智能.

原文章由 召藥師 於 08-4-24 17:07 發表
個仔小一,乜都冇學,因為做功課都用哂d時間。
自己得閒教佢唱歌彈琴,放假時老公教佢用電腦,返6299度同阿爺阿叔打乒乓球同羽毛球,跟阿'女麻'落田種菜玩泥沙。 ...


342
24#
發表於 08-4-29 01:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 20Rank: 20Rank: 20Rank: 20Rank: 20

超級版主


5707
23#
發表於 08-4-24 17:07 |只看該作者
個仔小一,乜都冇學,因為做功課都用哂d時間。
自己得閒教佢唱歌彈琴,放假時老公教佢用電腦,返6299度同阿爺阿叔打乒乓球同羽毛球,跟阿'女麻'落田種菜玩泥沙。

Rank: 2


82
22#
發表於 08-4-24 14:03 |只看該作者
P1

MON -- 古箏, 英文
TUE   -- 鋼琴
THU  -- 普通話
FRI    --  游泳
SAT   -- 畫 畫, 芭蕾舞

Rank: 3Rank: 3


447
21#
發表於 08-4-24 12:17 |只看該作者
原文章由 jjmummy 於 08-4-18 10:03 發表
如題..全日制P1 ,P2 的小朋友,你地課外活動學幾多野?


mon. - 柔道 (學校)
Sat. - 藍球 (學校), swimming
Sun. - 跳舞 (Start from K1 until now)

Rank: 5Rank: 5


1241
20#
發表於 08-4-23 14:44 |只看該作者
現是P3,但P1及P2的活動仍全帶落P3,沒一樣減過,學術3樣,美術,音樂,運動各一,正如開門七件事,柴米油鹽...,香港大多數小朋友的"正常"生活;但仍有"沒課外活動"的日子,暫時.

原文章由 jjmummy 於 08-4-18 10:03 發表
如題..全日制P1 ,P2 的小朋友,你地課外活動學幾多野?

Rank: 5Rank: 5


4772
19#
發表於 08-4-23 14:18 |只看該作者
P.2

TUE -- clarinet (at school)
WED -- ballet
FRI -- piano
SAT -- Chinese dance (at school), ballet, swimming

Rank: 4


797
18#
發表於 08-4-23 13:24 |只看該作者
原文章由 bobo2001 於 08-4-19 17:31 發表
P.1
彈琴
中國舞
合唱團
英文
羽毛球
遲D SUMMER會加返遊水 (因為上年都有學緊, 冬天停左)



我個仔學緊(珠心算,英文,彩墨畫),到summer想學swim
請問各位媽咪好介紹?

請問有無學緊記憶班,唔知係點?

Rank: 6Rank: 6


7066
17#
發表於 08-4-21 08:11 |只看該作者
小二女仔~~珠心算、跆拳道、唱歌、游泳!

Rank: 4


773
16#
發表於 08-4-20 21:07 |只看該作者

回覆 #13 Man^o^ 的文章

請問呢到有無沙田或馬鞍山的媽咪,介紹下d英文班, 棒球 , 畫畫pm給我.

謝謝!

Rank: 4


740
15#
發表於 08-4-20 12:01 |只看該作者
嘩!十一樣真係好厲害, 係唔係番半日學?
如果學校成績ok, 我會cut晒學術既課外活動.


原文章由 Man^o^ 於 08-4-19 22:20 發表
P2 ~ Grammer , piano , 童軍 , 小提琴 , 普通話 , 中文作文 , 數學 , 弦樂團 , 跆拳 , 棒球 , 畫畫

不過最近覺得太多, 要 cut d , 不過仲考慮 cut 邊 d, 因為仔仔樣樣都話好想 keep 住學 ...

Rank: 6Rank: 6


6228
14#
發表於 08-4-20 11:31 |只看該作者
嘩~~妳地咁利害既.......

仔仔就基本(英文, 國語), 另棒球, 鋼琴, 已經好似好忙, 不過星期日一定休息去下郊外, 釣魚/放風箏/爬艇/行山.

Rank: 3Rank: 3


367
13#
發表於 08-4-19 22:20 |只看該作者
P2 ~ Grammer , piano , 童軍 , 小提琴 , 普通話 , 中文作文 , 數學 , 弦樂團 , 跆拳 , 棒球 , 畫畫

不過最近覺得太多, 要 cut d , 不過仲考慮 cut 邊 d, 因為仔仔樣樣都話好想 keep 住學


1179
12#
發表於 08-4-19 17:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 4


691
11#
發表於 08-4-19 17:18 |只看該作者
P.2

MON -- 乒乓球
TUE -- 圍棋, 普通話
THU-- 古箏
SAT-- 鋼琴, 數學, 游泳
SUN-- 英文

我都想CUT一些, 有時功課多, 會比較急. 而且我個仔樣樣都話想學, 其實是好奇,  初初學, 個個老師都話佢有天份, 好比心機, 學久了就個個老師都話佢時時發夢, 佢跟本就是好奇及貪新鮮, 久了就沒有心機再學了, 氣死我, 所以到了三年級就不給他學那麼多東西了, 而且愈學得多佢就愈心散, 好彩他還是上午校. 不過就沒有時間溫書.

Rank: 4


740
10#
發表於 08-4-19 11:59 |只看該作者
1) Piano
2) Mandarin
3) Chinese
4) Swimming
5) Drawing
6) Maths
7) Soccer

Rank: 3Rank: 3


444
9#
發表於 08-4-19 11:43 |只看該作者
小2,only piano lesson

Rank: 5Rank: 5


4715
8#
發表於 08-4-19 09:58 |只看該作者
囡囡P1

星期1 - 中國舞(課後活動)
星期2 - 鋼琴
星期6 - 畫班, 芭蕾舞

本來上學期還有ENGLISH DRAMA(課後活動), 亞女最鍾意完咗啦.

[ 本文章最後由 YanYan0116 於 08-4-19 10:01 編輯 ]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

醒目開學勳章


14988
7#
發表於 08-4-19 00:33 |只看該作者
童軍, 足球班, 普通話班及英語班, 畫畫
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖