- 在線時間
- 207 小時
- 最後登錄
- 22-8-15
- 國民生產力
- 154
- 附加生產力
- 291
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-7-28
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 1285
- 主題
- 89
- 精華
- 0
- 積分
- 1730
- UID
- 93403
 
|
hi pcdogxx,
我個細b,而家就嚟8個月la,仲係成日好扭計,嘈到我同哥哥做功課都有時被佢中斷咗
我都知學校要頭10名先有名次,兩次都無名次,所以唔知佢進步or退步,單睇成績表就有小小進步o既,但問老師,老師話同上次差唔多la,都係中上小小,我都好怕佢放假放到心散,所以而家都有返學校果d暑期班,都同平時返學d時間差唔多,不過就無功課做,放學返嚟最多同佢睇吓書,佢對寫字真係無mud心機,要捉佢先肯寫,我都好擔心佢上到L2唔知跟唔跟到,佢都係9月細B嚟o架
原帖由 pcdogxx 於 09-6-22 12:46 發表 
佢上次mount車邊都有.. 今次踢左出去喇... 唉.. 睇返佢份卷其實應該冇理由唔識.. 都係佢唔專心.. 老師叫佢點做佢又唔聽.. 拎起支顏色筆就起勢係咁油.. 所以數學果到錯晒... 激鬼死我....
阿女都係同你囝囝一樣. ... |
|