關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 請問港島東有冇好嘅小學呀?
發新帖
查看: 1362|回覆: 2
go

請問港島東有冇好嘅小學呀? [複製鏈接]

Rank: 2


90
1#
發表於 08-3-3 22:10 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
我而家考慮緊搬屋, 請問港島東有冇好嘅小學呀?
Thank you!!
   0    0    0    0


5022
3#
發表於 08-4-30 11:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 2


56
2#
發表於 08-4-30 11:10 |只看該作者
看你希小朋友讀書讀得開心一些,還是一味追求名校。
基灣(會讀得很辛苦、有六成以上學生靠每日補習狂谷,這兩年,質素開始下降)
聖米迦勒(也是名校)
崇真(小朋友會讀得開心一些,程度也不差,老師還很有愛心。)
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖