註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
禁止發言
返回頂部
複式洋房
原文章由 塘邊鶴 於 08-3-1 18:59 發表 中學網就沙田同馬鞍山都同一個網啦,不用擔心!
民房
原文章由 kitbebe 於 08-2-29 12:31 發表 考慮埋中學的話, 當然是沙田網(91)好
別墅
大宅
原文章由 cherry媽咪 於 08-2-29 19:52 發表 我住馬鞍山,但呀女响沙田讀書,因為我覺得沙田啲中學好D!
男爵府
原文章由 cat503 於 08-2-28 14:10 發表 乜沙田同馬鞍山唔喺同一校網咩? 她說的應該是
子爵府
洋房
原文章由 Carman_mami 於 08-2-28 11:38 發表 請問沙田校網好定馬鞍山好呢?thanks