關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 將軍澳補習社
發新帖
查看: 1362|回覆: 3
go

將軍澳補習社 [複製鏈接]


197
1#
發表於 08-2-22 18:17 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
   0    0    0    0

Rank: 4


709
4#
發表於 08-2-24 16:12 |只看該作者
原文章由 yoghurt 於 08-2-23 01:26 發表
坑口個間? 定寶琳個間﹖
坑口個間


197
3#
發表於 08-2-23 01:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 4


709
2#
發表於 08-2-22 19:16 |只看該作者
原文章由 yoghurt 於 08-2-22 18:17 發表
你地有無聽過薈才教室

好唔好﹖有咩comment﹖

上年囝囝小一時返過薈才,我覺得麻麻地,因為佢地1:7~9,當時亞囝要溫習默書,老師只會叫佢坐埋一邊不停咁抄,抄熟左先叫老師幫佢默,咁個老師先有時間教其他學生,雖然每日話補2.5小時,但都唔知亞囝分唔分到半個鐘係佢既。同埋有時功課都未完成,夠鐘就要拿拿淋走,因為下一班接住入,課室地方有限,呢班唔即走下一班入就冇位坐。
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖