關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 將入讀聖若瑟英文小學
發新帖
查看: 1113|回覆: 3
go

將入讀聖若瑟英文小學 [複製鏈接]

Rank: 1


7
1#
發表於 08-2-20 14:00 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
大家好:
我的兒子(之前就讀的幼稚園不是全英教學的)在本年9月將入讀聖若瑟英文小學(彩石里), 是否有過來人可講我知你們的兒子能否適應全英和普通話教學?需要幾耐才能適應, 在全英的環境下學習對你的兒子是否因不明白而覺得沉悶?
另外我希望儘快讓他上一些由外籍英文教師教的英文班(學phonic和練好他的listening), 你們有甚麼好介紹?九龍灣區有否這類學校?
先多謝你們的回答

擔心的爸爸上
   0    0    0    0

Rank: 1


7
4#
發表於 08-2-22 00:21 |只看該作者
really thank you for your reply and information, thanks so much.

Rank: 5Rank: 5


1049
3#
發表於 08-2-22 00:01 |只看該作者
原文章由 lcmming 於 08-2-21 12:35 發表
Please help the above topic, thanks.


hi Icmming,
你好呀, 我仔仔都係聖小讀架,今年四年級仔喇...
以下綱址, 你入去睇睇吖, 我地講到88板嗱,你有空閒嘅話,可以由中間40板開始慢慢,你會睇到好多過去一年同你一讓嘅新丁家長問好多你想知道嘅問題, 裏面有位 LV77家長嘅發表就最詳細喔...
http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1049106&extra=&page=1
好開心好歡迎你同你仔仔加入聖小呀....

[ 本文章最後由 labelwah 於 08-2-22 00:03 編輯 ]

Rank: 1


7
2#
發表於 08-2-21 12:35 |只看該作者
Please help the above topic, thanks.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖