關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 請問有無人知香港區有多少間英文小學呢?特別係灣仔區! ...
查看: 7592|回覆: 23
go

請問有無人知香港區有多少間英文小學呢?特別係灣仔區! [複製鏈接]

Rank: 1


12
1#
發表於 08-2-8 01:33 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
其實想問收唔收插班生,如果收有邊間機會大D
   0    0    0    0

Rank: 1


12
24#
發表於 08-2-17 11:46 |只看該作者

回覆 #6 Sindy 的文章

Hi Sindy, 想問下你個女係唔係插班入Marymount 架?想問下你點申請,同埋面試過程?可唔可以分享下?
3 Princesses

Rank: 5Rank: 5


1195
23#
發表於 08-2-16 10:34 |只看該作者
唔使客氣
我都好希望我既意見能幫到其他媽咪

原文章由 TimYip 於 08-2-15 19:47 發表
謝謝RSG媽媽。你真好人,我見你常常也開解其他媽咪。

Rank: 2


44
22#
發表於 08-2-15 19:47 |只看該作者
謝謝RSG媽媽。你真好人,我見你常常也開解其他媽咪。

Rank: 5Rank: 5


1195
21#
發表於 08-2-15 17:17 |只看該作者
聖嘉勒小學 不過係女校
唔arm你個仔bor

原文章由 TimYip 於 08-2-15 17:00 發表
Dear RGS mum,

May I know the Chinese name of  "st clare's", tks a lot.

[ 本文章最後由 RSG媽媽 於 08-2-15 17:24 編輯 ]

Rank: 2


44
20#
發表於 08-2-15 17:00 |只看該作者
Dear RGS mum,

May I know the Chinese name of  "st clare's", tks a lot.

Rank: 5Rank: 5


1195
19#
發表於 08-2-15 15:48 |只看該作者
係呀
大家加油啦

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11423
18#
發表於 08-2-15 15:28 |只看該作者
好彩就真.........打蛇餅係五級既人黎架.一齊考果d好似大約坐兩個班房........功課唔太多,而家都開始有少少壓力,間間學校都係四年班開始黎料,始終都要預備升中啦
原文章由 RSG媽媽 於 08-2-15 15:21 發表
真係好叻女啊
果年好多人考啊
排隊排到打蛇餅

功課多唔多
課程會唔會好深
聽聞4年班開始會谷得好勁

Rank: 5Rank: 5


1195
17#
發表於 08-2-15 15:21 |只看該作者
真係好叻女啊
果年好多人考啊
排隊排到打蛇餅

功課多唔多
課程會唔會好深
聽聞4年班開始會谷得好勁

原文章由 Sindy 於 08-2-15 14:50 發表
係四年班呀,入左呀

[ 本文章最後由 RSG媽媽 於 08-2-15 15:22 編輯 ]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11423
16#
發表於 08-2-15 14:50 |只看該作者
係四年班呀,入左呀
原文章由 RSG媽媽 於 08-2-15 09:21 發表
係呀 你 阿女係咪4年班啊
考唔考到啊

Rank: 5Rank: 5


1195
15#
發表於 08-2-15 09:21 |只看該作者
係呀 你 阿女係咪4年班啊
考唔考到啊

原文章由 Sindy 於 08-2-14 19:46 發表
你女應該同我女同屆呀,我女都係考呢年(無數考),前後都有數考呀

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11423
14#
發表於 08-2-14 19:46 |只看該作者
你女應該同我女同屆呀,我女都係考呢年(無數考),前後都有數考呀
原文章由 RSG媽媽 於 08-2-13 09:03 發表
瑪麗曼就緊係好啦
前幾年阿女考過 唔得囉
果次就考中 英 筆試& oral 無考數學
今年就唔知啦

你小朋友仔定女來架 幾年班啊
有無咩特別才藝啊

其實你有無考慮過英基學校
學費係貴 不過你小朋友如果中文唔係咁好
英基 ...

Rank: 1


12
13#
發表於 08-2-14 11:31 |只看該作者

回覆 #2 RSG媽媽 的文章

好多謝RSG媽媽and大家o既 意見我會小心考慮, 麻煩晒....  如果有機會入讀HK小學 一定會通知大家....又或者再有疑難會再麻煩大家,.....謝  謝 !    
3 Princesses

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12886
12#
發表於 08-2-13 22:31 |只看該作者
If you don't have any racial discrimination, you may have a look on the website of  寶覺小學

Rank: 5Rank: 5


1195
11#
發表於 08-2-13 13:54 |只看該作者
我個女4年班(係半日既) 可以話你知 4年級唔係全英文教學 除左英文&一部份常識

1-3年班就轉左全日 聽聞就應該英&數係全英文 其他科就唔知啦

好似arm arm收左個5年班下學期插班
要入應該唔太難 (比較起其他中西 灣仔區好既學校)
之前我個女考左好多間都唔收(2年班插班) 係得呢間&另一間唔太好既學校收

不過如果你個女資優 可能好多學校想收 就算佢中文唔太叻
建議你都係 (2個女都係) 考多幾間 未試過又點知呢

老實講 讀得呢間小學 9成都會直升佢既中學
你係咪ok先
況且 中小學都係傳統教學 你兩個女係外國返來
適唔適應到先

雖然呢間學校傳統教學死板d (連阿女班主任都認)
不過所有先生 連校長都好好人
好關心小朋友
阿女返得好開心

原文章由 三公主 於 08-2-13 12:31 發表
我都好清楚理想梗係國際或英基school適合,但係真係好貴.....

我兩個都係女,大女就係天才生(係咪則係資優生 )細女就無咩特別....今年 grade 3 and 4,所以打算同佢地報讀3 and 4年班,希望可以追番D中文.....

St.  ...

Rank: 1


12
10#
發表於 08-2-13 12:31 |只看該作者

回覆 #1 RSG媽媽 的文章

我都好清楚理想梗係國際或英基school適合,但係真係好貴.....

我兩個都係女,大女就係天才生(係咪則係資優生 )細女就無咩特別....今年 grade 3 and 4,所以打算同佢地報讀3 and 4年班,希望可以追番D中文.....

St. Clare's P.S.  係咪用英語上課架 ...係咪除左中文同普通話其他科目都係用英文架
3 Princesses

Rank: 5Rank: 5


1195
9#
發表於 08-2-13 09:03 |只看該作者
瑪麗曼就緊係好啦
前幾年阿女考過 唔得囉
果次就考中 英 筆試& oral 無考數學
今年就唔知啦

你小朋友仔定女來架 幾年班啊
有無咩特別才藝啊

其實你有無考慮過英基學校
學費係貴 不過你小朋友如果中文唔係咁好
英基可能會適合d

我個女就讀緊 st clare's
你有咩想知可以pm我

原文章由 三公主 於 08-2-13 06:38 發表
我都知係好困難同有難度,佢地D中文都識聽,講,睇同寫就少少啦!唔太叻....我諗都有小一程度,國語就讀左兩年啦....都識D拼音.....

我上網搵左幾間香港區英小,,,Marymount P.S.,  St. Paul's Convent School (PS),  St. ...

Rank: 1


12
8#
發表於 08-2-13 06:38 |只看該作者

回覆 #1 RSG媽媽 的文章

我都知係好困難同有難度,佢地D中文都識聽,講,睇同寫就少少啦!唔太叻....我諗都有小一程度,國語就讀左兩年啦....都識D拼音.....

我上網搵左幾間香港區英小,,,Marymount P.S.,  St. Paul's Convent School (PS),  St. Clare's P.S.,  PO Kok P.S. ,  St. Stephen's College Preparatory School.
心目中梗係想入Marymount la.... 不過其他都要試apply,,,,,請問大家對這幾間學校點睇呢
3 Princesses

Rank: 5Rank: 5


1195
7#
發表於 08-2-10 21:58 |只看該作者
好老實講
灣仔&中西區
唔好話英小
好既中小都好難插班入到

回流返來咁中文 聽 睇 寫 係咪ok啊
因為就算係英小
插班試除左考英文中文都會考架

灣仔區真係英文教學有marymount & st paul coventory比較好 嘉道理爵士&大坑李抍就多南亞籍人士

就算有直升英中既小學都未必真係英文教學 要睇清楚
之前有網友post左個link
好有用架
有晒所有小學既資料
真係返來香港讀書既話你打電話問定要咩資料同埋幾時考插班試都得啦
報多幾間 考多幾間啦
http://chsc.edb.hkedcity.net/primary/

醒目開學勳章 王國長老


59487
6#
發表於 08-2-10 15:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖