關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 DEL.........
查看: 3957|回覆: 30
go

DEL......... [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1632
1#
發表於 08-2-5 13:11 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
本帖最後由 200012 於 12-4-25 16:46 編輯

DEL.........
   0    0    0    0

Rank: 1


23
31#
發表於 08-2-12 21:30 |只看該作者
我大仔間小學會派卷, 因為要家長有試卷上簽名.
我覺得幾好, 可以睇到試卷的內容.

Rank: 3Rank: 3


451
30#
發表於 08-2-12 18:57 |只看該作者
除咗小學, 有些中學一樣唔會派番啲試卷比家長

原文章由 200012 於 08-2-12 18:26 發表

祟小啊

Rank: 5Rank: 5


1632
29#
發表於 08-2-12 18:26 |只看該作者
本帖最後由 200012 於 12-4-25 16:47 編輯

DEL.........

Rank: 5Rank: 5


1632
28#
發表於 08-2-12 18:26 |只看該作者
本帖最後由 200012 於 12-4-25 16:47 編輯

DEL.........

Rank: 3Rank: 3


142
27#
發表於 08-2-12 16:44 |只看該作者

你們學校試卷會派比家長看嗎?

原文章由 200012 於 08-2-5 13:11 發表
我間吾派,請問點解 ,(真相)


你係咪讀真道呀?聽講佢地都唔派,我諗每間做法唔同,不過我會贊成派,起碼我都知小朋友考過乜,同埋有乜係佢唔瞭解,再幫佢溫習。

Rank: 5Rank: 5


3167
26#
發表於 08-2-12 06:42 |只看該作者
如果講呈分卷, 正常大部份學校都唔會派。
(當然一條龍學校不涉及升中問題就不在此限)
擔心教育局於升中統一派位報名後要睇卷時,好難收返晒全級的呈分試卷
(到時家長話唔見左, 學校也沒有辦法)

其他卷,個人意見就應該派返。
反而我覺得除了派卷外,應有一份資料向家長交代學生整體的weakness. 最好就分開高中低組學生各提及各組學生的weakness
愛收集舊書包、背囊的傻人


721
25#
發表於 08-2-8 23:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

醒目開學勳章 王國長老


6491
24#
發表於 08-2-8 11:59 |只看該作者
原文章由 Marco-ma 於 08-2-7 17:49 發表



仲有,原來攞咗份卷返去睇,好多阿媽都有同學校
唔同嘅觀點,一有爭論,可能全級有份教果科嘅老師,
就要再開會表決,然後再收番全級嘅卷,重新加/減分,
再派番嚟俾阿媽簽名作實。

我囡囡啱啱就有三份卷都有argue,結果,幾位班主任 ...


避免爭拗都係原因之一。

Rank: 4


757
23#
發表於 08-2-7 18:32 |只看該作者
:恭: :喜: :發: :財:

Rank: 6Rank: 6


5315
22#
發表於 08-2-7 17:49 |只看該作者
原文章由 ZZdaphne 於 08-2-7 14:18 發表
以我所知原因唔係怕試題外漏,
最主要係怕有人會偷改答案,要求加分。



仲有,原來攞咗份卷返去睇,好多阿媽都有同學校
唔同嘅觀點,一有爭論,可能全級有份教果科嘅老師,
就要再開會表決,然後再收番全級嘅卷,重新加/減分,
再派番嚟俾阿媽簽名作實。

我囡囡啱啱就有三份卷都有argue,結果,幾位班主任
趕到氣咳出成績表,因為要趕及報中學嘅 deadline....

有d學校怕煩,反正一直都唔派架啦,(尤其係考試卷)
費時派咗之後,大把手尾跟呱....

[ 本文章最後由 Marco-ma 於 08-2-7 17:53 編輯 ]

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

醒目開學勳章 王國長老


6491
21#
發表於 08-2-7 14:18 |只看該作者
以我所知原因唔係怕試題外漏,
最主要係怕有人會偷改答案,要求加分。

[ 本文章最後由 ZZdaphne 於 08-2-7 14:23 編輯 ]

Rank: 6Rank: 6


9073
20#
發表於 08-2-7 14:09 |只看該作者
原文章由 peggy 於 08-2-7 13:39 發表
測驗派要改正&家長簽名,老師登完分後會派回給家長keep。考試就派給家長簽名後就收回

係呀, 派番好d, 起碼家長知道小朋友錯咩可以再溫習.....

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

醒目開學勳章


14988
19#
發表於 08-2-7 13:39 |只看該作者
測驗派要改正&家長簽名,老師登完分後會派回給家長keep。考試就派給家長簽名後就收回

Rank: 5Rank: 5


1195
18#
發表於 08-2-6 22:08 |只看該作者
測驗派 要家長簽名 不過要比番先生
考試就唔派 淨係叫小朋友寫低分數

可能唔想試題外漏掛

其實派會好d囉 咁咪知個小朋友衰乜囉

Rank: 2


77
17#
發表於 08-2-6 12:04 |只看該作者
作為父母,我真的很想知學校唔派番試卷的原因;如果純是驚試題外洩,我覺得作為敎育工作者,就是一個壞榜樣,學生有個樣學個樣;如果份卷會翻炒,這個我接受,每年會考試題都會類似重覆,要經若干年及會修改內容,但會考試題目都有出版給考生作參考啦!
小朋友錯在哪裏,父母都想知道和提點小朋友,等第2時唔會又錯嘛!有時會說求學不是求分數,不想父母加壓力給小朋友,這點我個人絕不贊成,如果不是求分數就唔好有考試這回事,咁樣作為父母就唔會給壓力小朋友和自己,有點壓力是人生承受的必需品.
學校師生會提點或指引小朋友錯在哪裡!但唔係成日有人話"家長要配合學校",如果家長都唔知小朋友在校發生物,點配合呀?在責任感的家長是不會成個波交給學校的,所以更要知小朋友考試份卷點,這樣可指導子女學習.
以上純個人意見!

原文章由 200012 於 08-2-5 13:11 發表
我間吾派,請問點解 ,(真相)

Rank: 6Rank: 6


8338
16#
發表於 08-2-6 10:51 |只看該作者
原文章由 肥嘟媽 於 08-2-6 00:23 發表
我囡囡間學校只派比小朋友自己睇,家長無份

Me too! 呀仔間學校都一樣, 不過佢會叫小朋友寫低分數比家長睇

Rank: 4


963
15#
發表於 08-2-6 09:29 |只看該作者
小朋友小一的第一個考試沒有派,我立即寫信給學校的校長及班主任,學校很好,自此之後都派回給家長,並要小朋友改正及家長簽名,登完分後還會派回給家長keep。升小二後我再和小一的媽媽對吓卷,老師們很勤力,測驗卷和考試卷完全不會重覆。

原文章由 200012 於 08-2-5 13:11 發表
我間吾派,請問點解 ,(真相)

Rank: 5Rank: 5


1267
14#
發表於 08-2-6 00:23 |只看該作者
我囡囡間學校只派比小朋友自己睇,家長無份


3496
13#
發表於 08-2-5 23:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖