- 在線時間
- 649 小時
- 最後登錄
- 19-6-5
- 國民生產力
- 194
- 附加生產力
- 633
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 05-7-22
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 544
- 主題
- 5
- 精華
- 0
- 積分
- 1371
- UID
- 51889
 
|
原文章由 Berry_luk 於 08-2-1 18:47 發表 
我是路過的, 我個仔仲讀緊上午校, 但一或二年後就要轉全日了, 我也傷腦筋, 但我住得比較近, 所以可以到食飯時間拿給他,
妳個小朋友喜歡吃什麼先煮給他吃吧! 我姊姊會前一晚弄好, 然後, 一到早上就弄給他個小朋友. ...
我小朋友由上年九月升小一之後, 都係由我每日煮比佢食, 我多數都係朝早煮, 不過呢幾日咁凍, 我驚d飯會唔夠熱, 所以就中午煮好攞過去, 平時都係朝早煮,用飯壺裝好加保溫袋, 到中午亞仔都話夠熱, d餸就多數都係之前一晚醃定同切好, 朝早可以慳返d時間
講真如果食隔飯, 咁不如訂飯:;pppp: |
|