關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 小學生午餐
發新帖
查看: 1345|回覆: 7
go

小學生午餐 [複製鏈接]


97
1#
發表於 08-2-1 12:10 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


2521
8#
發表於 08-2-26 09:42 |只看該作者
我用"tiger",早上七點左右放食物,阿囡話ok熱。d靚媽咪教落係朝早放飯餸前要用熱水long一long個飯壺,保温效果好好多架

原文章由 gp811 於 08-2-5 23:40 發表
如果想朝早煮比小朋友中午食, 請問邊隻光飯壺夠熱d呢 ???  我個囡用緊象印, 但佢成日話d飯唔夠熱.

Rank: 3Rank: 3


189
7#
發表於 08-2-5 23:40 |只看該作者
如果想朝早煮比小朋友中午食, 請問邊隻飯壺夠熱d呢 ???  我個囡用緊象印, 但佢成日話d飯唔夠熱.

Rank: 5Rank: 5


1371
6#
發表於 08-2-5 16:23 |只看該作者
原文章由 Charlotte_mom 於 08-2-4 17:32 發表
我都有唸過帶飯, 不過有d食物又唔襟擺, 怕壞, 有d焗左又唔好食......
所以都係訂飯lu, 有d供應商係可以續餐計錢的, 揀唔落手果日咪唔訂, 自己帶lor  日日都pack飯都幾頭痛
...



我家有人做過飯盒商, 佢話小學生d飯盒都係煮好晒, 然後入盒, 入咗盒之後跟返學校訂單再入大ga保溫箱, 然後送貨, 因為同一時間做好多間學校, 所以要六點幾煮好晒, 同我地平時朝早煮, 然後比佢帶返學都係差唔多, 不過自己煮就一定乾淨過佢啦

醒目開學勳章 王國長老


59486
5#
發表於 08-2-4 17:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


97
4#
發表於 08-2-4 15:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1371
3#
發表於 08-2-3 21:21 |只看該作者
原文章由 Berry_luk 於 08-2-1 18:47 發表


我是路過的, 我個仔仲讀緊上午校, 但一或二年後就要轉全日了, 我也傷腦筋, 但我住得比較近, 所以可以到食飯時間拿給他,
妳個小朋友喜歡吃什麼先煮給他吃吧! 我姊姊會前一晚弄好, 然後, 一到早上就弄給他個小朋友. ...



我小朋友由上年九月升小一之後, 都係由我每日煮比佢食, 我多數都係朝早煮, 不過呢幾日咁凍, 我驚d飯會唔夠熱, 所以就中午煮好攞過去, 平時都係朝早煮,用飯壺裝好加保溫袋, 到中午亞仔都話夠熱, d餸就多數都係之前一晚醃定同切好, 朝早可以慳返d時間

講真如果食隔飯, 咁不如訂飯:;pppp:

Rank: 4


691
2#
發表於 08-2-1 18:47 |只看該作者
原文章由 JoJoleung911 於 08-2-1 12:10 發表
你地會準備D咩午餐比小朋友返學食, 朝早起身煮定係隔夜餸翻叮 ?? 我小朋友今年9月入小一, 想朝早煮過D新野食比佢食, 有無MAMI 有D咩提議 ??


我是路過的, 我個仔仲讀緊上午校, 但一或二年後就要轉全日了, 我也傷腦筋, 但我住得比較近, 所以可以到食飯時間拿給他,
妳個小朋友喜歡吃什麼先煮給他吃吧! 我姊姊會前一晚弄好, 然後, 一到早上就弄給他個小朋友. 我也要想定先了, 又要可以放到落飯盒, 又唔會變黃的食物. 不過一早煮給小朋友帶飯, 真的少啲精力都唔得架.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖