註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
返回頂部
伯爵府
原文章由 hoganmama 於 08-1-26 10:20 發表 love 你唔報學校課外活動嗎? 我要去報跆拳, 亞仔話想學埋電腦, 珠算同埋非洲鼓
子爵府
原文章由 雪文 於 08-1-26 10:24 發表 Love & katiema, 無問題啦. 我無諗到你哋一年級生家長會有意思, 不過預告先, 我哋學校程度淺好多加. 同埋試卷不要外洩
原文章由 hoganmama 於 08-1-26 10:15 發表 fun個個係咩size? 唔係細咩?
原文章由 雪文 於 08-1-26 10:14 發表 明天有無人同我一家三口, CY一家三口同fun一家四口去APM潮館飲茶, 約12點.
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-26 10:21 發表 我都想睇下,我pm e-mail比你,thanks,你得閒時我都可以比亞囡d卷你睇下
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-26 10:19 發表 食生野有時都會架唔係個個人都受到:cry: :cry: 呵下當清腸胃 去惠康未定到幾時,可能下午都得,我放工後打電話比你話你知,56個好易姐放心 ...
原文章由 雪文 於 08-1-26 10:11 發表 我昨晚返屋企, 亞仔話數學試卷未交上去, 我今日帶咗返來. 有無人想睇 ? 我e-mail俾你哋, 只是大家比較下程度, 希望你哋的小朋友的試劵都可以交流吓. ( 最想俾KY睇, 因我知佢同我哋教同一本書) ...
大宅
原文章由 hoganmama 於 08-1-26 10:15 發表 i want to see ar
原文章由 hoganmama 於 08-1-26 10:10 發表 come 我鍾意大小小size la, 你知我高大ma 尋日d野都好好食, 唯一唔好就係限時lor
原文章由 雪文 於 08-1-26 10:09 發表 Love,我昨晚返屋企又肚"呵"啦 你今日幾點去惠康呀, 我想一齊去買些急涷食物, 咁加埋一齊俾錢儲多D印花. 我仲差 56個印花, 大家加油呀 ...
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-26 10:11 發表 係呀其實都唔細架啦,中size好咩好多,大size我後悔左啦
原文章由 雪文 於 08-1-26 10:05 發表 咁我又諗good guy的意思係一個人要心地善良囉.