關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 46
查看: 60238|回覆: 2004
go

油塘小學家長站-part 46 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1#
發表於 08-1-22 11:04 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
上天, 請你俾個機會我
   0    0    0    0

Rank: 8Rank: 8


17382
2005#
發表於 08-1-26 10:28 |只看該作者
我想唔報,因為覺得無咩用咁 e+心大心細仲諗緊:cry: :cry:

你仔想學咪好囉,我囡都係話咩都想學但又唔認真,就算報我都係報d玩既興趣班比佢算了


原文章由 hoganmama 於 08-1-26 10:20 發表
love 你唔報學校課外活動嗎? 我要去報跆拳, 亞仔話想學埋電腦, 珠算同埋非洲鼓  

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
2004#
發表於 08-1-26 10:27 |只看該作者
開新part lar , go go go ........

http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1281696&extra=page%3D1

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
2003#
發表於 08-1-26 10:27 |只看該作者
我地八卦ma(代答 )
原文章由 雪文 於 08-1-26 10:24 發表
Love & katiema, 無問題啦.  我無諗到你哋一年級生家長會有意思, 不過預告先, 我哋學校程度淺好多加.   同埋試卷不要外洩

Rank: 8Rank: 8


17382
2002#
發表於 08-1-26 10:25 |只看該作者
好似得2個size ,上次去sogo都係得2個size

原文章由 hoganmama 於 08-1-26 10:15 發表
fun個個係咩size? 唔係細咩?

Rank: 8Rank: 8


17382
2001#
發表於 08-1-26 10:24 |只看該作者
我no呀...聽日busy

原文章由 雪文 於 08-1-26 10:14 發表
明天有無人同我一家三口, CY一家三口同fun一家四口去APM潮館飲茶, 約12點.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
2000#
發表於 08-1-26 10:24 |只看該作者
Love & katiema, 無問題啦.  我無諗到你哋一年級生家長會有意思, 不過預告先, 我哋學校程度淺好多加.   同埋試卷不要外洩

原文章由 iloveyoub4 於 08-1-26 10:21 發表
我都想睇下,我pm e-mail比你,thanks,你得閒時我都可以比亞囡d卷你睇下

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1999#
發表於 08-1-26 10:22 |只看該作者
係呀, 我次次都咁加, 我老公成日話我. 但自己鍾意食, 使錢又攞苦來辛囉

hoganma, 今日無事啦.

原文章由 iloveyoub4 於 08-1-26 10:19 發表
食生野有時都會架唔係個個人都受到:cry: :cry: 呵下當清腸胃

去惠康未定到幾時,可能下午都得,我放工後打電話比你話你知,56個好易姐放心


...

Rank: 8Rank: 8


17382
1998#
發表於 08-1-26 10:21 |只看該作者
我都想睇下,我pm e-mail比你,thanks,你得閒時我都可以比亞囡d卷你睇下

原文章由 雪文 於 08-1-26 10:11 發表
我昨晚返屋企, 亞仔話數學試卷未交上去, 我今日帶咗返來. 有無人想睇 ?  我e-mail俾你哋, 只是大家比較下程度, 希望你哋的小朋友的試劵都可以交流吓. ( 最想俾KY睇, 因我知佢同我哋教同一本書) ...

Rank: 5Rank: 5


2065
1997#
發表於 08-1-26 10:21 |只看該作者
Good Morning,

你地昨晚食得好飽 &開心, 最衰我放咁遲, 唔系實 join你地。吾知昨晚邊過做 winner?

雪雪,
我 do 想睇下你份卷, 我 pm e-mail address 過你, 我閃 la, 有野做

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1996#
發表於 08-1-26 10:21 |只看該作者
我有無你e-mail address , 你PM俾我.  你仔數學咁叻, 可以叫佢挑戰二年級程度試吓   

原文章由 hoganmama 於 08-1-26 10:15 發表
i want to see ar

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1995#
發表於 08-1-26 10:20 |只看該作者
love 你唔報學校課外活動嗎? 我要去報跆拳, 亞仔話想學埋電腦, 珠算同埋非洲鼓
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-26 10:19 發表
食生野有時都會架唔係個個人都受到:cry: :cry: 呵下當清腸胃

去惠康未定到幾時,可能下午都得,我放工後打電話比你話你知,56個好易姐放心


...

Rank: 8Rank: 8


17382
1994#
發表於 08-1-26 10:19 |只看該作者
係呀e+間間都係咁衰的:tongue:

原文章由 hoganmama 於 08-1-26 10:10 發表
come

我鍾意大小小size la, 你知我高大ma

尋日d野都好好食, 唯一唔好就係限時lor

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1993#
發表於 08-1-26 10:19 |只看該作者
無事麻? 食得多得滯?
原文章由 雪文 於 08-1-26 10:09 發表
Love,我昨晚返屋企又肚"呵"啦

你今日幾點去惠康呀, 我想一齊去買些急涷食物, 咁加埋一齊俾錢儲多D印花.  我仲差 56個印花, 大家加油呀

...

Rank: 8Rank: 8


17382
1992#
發表於 08-1-26 10:19 |只看該作者
食生野有時都會架唔係個個人都受到:cry: :cry: 呵下當清腸胃

去惠康未定到幾時,可能下午都得,我放工後打電話比你話你知,56個好易姐放心


原文章由 雪文 於 08-1-26 10:09 發表
Love,我昨晚返屋企又肚"呵"啦

你今日幾點去惠康呀, 我想一齊去買些急涷食物, 咁加埋一齊俾錢儲多D印花.  我仲差 56個印花, 大家加油呀

...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1991#
發表於 08-1-26 10:18 |只看該作者
我no la, 亞仔要學voilin, 我又想去剪髮+染, 新年想染個紅色
原文章由 雪文 於 08-1-26 10:14 發表
明天有無人同我一家三口, CY一家三口同fun一家四口去APM潮館飲茶, 約12點.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1990#
發表於 08-1-26 10:15 |只看該作者
i want to see ar
原文章由 雪文 於 08-1-26 10:11 發表
我昨晚返屋企, 亞仔話數學試卷未交上去, 我今日帶咗返來. 有無人想睇 ?  我e-mail俾你哋, 只是大家比較下程度, 希望你哋的小朋友的試劵都可以交流吓. ( 最想俾KY睇, 因我知佢同我哋教同一本書) ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1989#
發表於 08-1-26 10:15 |只看該作者
fun個個係咩size? 唔係細咩?
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-26 10:11 發表
係呀其實都唔細架啦,中size好咩好多,大size我後悔左啦

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1988#
發表於 08-1-26 10:14 |只看該作者
明天有無人同我一家三口, CY一家三口同fun一家四口去APM潮館飲茶, 約12點.

Rank: 8Rank: 8


17382
1987#
發表於 08-1-26 10:12 |只看該作者
佢係呀

原文章由 雪文 於 08-1-26 10:05 發表
咁我又諗good guy的意思係一個人要心地善良囉.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖