關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 今日我想分享一下小朋友帶八達通
發新帖
查看: 1214|回覆: 3
go

今日我想分享一下小朋友帶八達通 [複製鏈接]


434
1#
發表於 08-1-21 17:35 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
   0    0    0    0
簽名被屏蔽

Rank: 3Rank: 3


225
4#
發表於 08-1-24 20:32 |只看該作者

回覆 #2 小丑魚 的文章

係呀,有次佢帶左八達通返學,就去汽水機,係甘"咇"野飲,自此以後唔準佢自己keep八達通。
佢仲巴巴閉甘話,都唔洗錢既!! 原來佢都唔知octopus個原理,所以要同小朋友解釋下先得呀。

Rank: 5Rank: 5


1567
3#
發表於 08-1-24 19:29 |只看該作者

回覆 #1 小丑魚 的文章

有社工同我講,俾小朋友八達通,唔好係自動增值個隻,佢地唔覺D錢用得快,要當俾零用錢,定時俾cash佢地自己增值,佢地會aware D錢使左去。

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1079
2#
發表於 08-1-24 17:57 |只看該作者
小朋友可能覺得可請朋友仔食野就好巴弊又好威水, 但就激死父母。 亞仔學校沒有小食部, 只有食物自動機, 又係只可用八達通, 我唯有同佢去超市採購佢喜歡的食物, 絕對不會讓他帶八達通回校。
原文章由 00adafan 於 08-1-21 17:35 發表
我今日係ok便利店買朱古力奶喝時,有兩個五六年級的女同學,A同學說我請你吃包薯片啦,B同學說:XX(A同學的名字)萬歲!
跟著A同學又說:我就破產了!
明知破產就不要隨便請其他同學吃! ...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖