- 在線時間
- 33 小時
- 最後登錄
- 11-11-23
- 國民生產力
- 25
- 附加生產力
- 0
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 05-11-16
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 261
- 主題
- 21
- 精華
- 0
- 積分
- 286
- UID
- 64431
 
|
原文章由 返工媽 於 08-1-23 13:33 發表 
我用了親子時間來作温習,預早將課文打入電腦,每日印一兩篇給小朋友填充,作為温生字及詞語。另設每日閱讀時間,我讀一遍,小朋友又讀一遍。選精短的文章,但求小朋友能明白內容,並能大聲讀出。除了平日購買圖書外,每兩星期往公共 ...
平時寫時間表俾佢溫習, 練琴. 一有時間叫佢喺你面前溫下書, 扮唔明叫佢解釋下, 順便feel 下佢有冇聽書, 老師教成點. 又會叫佢讀下一d 未教嘅書當備課, 考試前d 星期六, 日, 必定唔出街, 叫佢喺你面前溫書, 有咩嘢唔明就問 (但係佢多數唔會自動問, 又或者以為自己識, 所以要家長主動抽嚟問) 然後幫佢默下書. 仲有, 溫書一定要讀出聲, 唔可以自己呢埋用心讀, 又可以聽下d 音準唔準, 讀出嚟要用感情, 小朋友溫書, 媽咪千其唔好發脾氣, 否則效果不會理想, 又千萬唔好要求太高, 小朋友好容易唔記得, 唔好諗住啱啱教過佢又唔記得而發脾氣, 平心靜氣再講一次, 又或者用一d 佢鐘意嘅公仔或日常接觸嘅事物做例子, 令到佢容易入腦. 記住要讚下佢, 個效果會更加好
[ 本文章最後由 julietta 於 08-1-23 17:31 編輯 ] |
|