關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 讀直資/私校的家長,你會點答
發新帖
查看: 3043|回覆: 19
go

讀直資/私校的家長,你會點答 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1642
1#
發表於 08-1-15 00:19 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
有朋友話自己要比稅, 唔會咁蠢比錢讀書(小朋友), 情願留錢比佢地學野好過, 你地點睇.
   0    0    0    0
;-)

Rank: 5Rank: 5


1570
20#
發表於 08-1-19 13:56 |只看該作者
我朋友個仔當年考到一間唔錯私小,後來大抽獎中咗第一志願決定讀津校,由於津校是新界區,那區少英中,小學 band one % 當然少過那私小,結果中學以 band two成績派D唔好學校,走咗入東涌讀新直資,如當年比錢讀私小很大機會入到九龍津貼英中,好過現在比錢讀D二線直資。

Rank: 5Rank: 5


3327
19#
發表於 08-1-17 16:48 |只看該作者
直資同私小除咗師資好d之外, 其實學生質素都較好(始終學校都挑選過), 正所謂近朱者赤, 近墨者黑, 朋輩影響都好重要, 光是呢一點花多d錢讀直資同私小都係值得.

Rank: 4


532
18#
發表於 08-1-17 14:04 |只看該作者
最近和囡囡說起伊索寓言, 忽然想起其中一個故事, 大概是說兩父子帶著驢子過橋, 旁邊的人就批評, 這樣不對, 那樣又不對的, 兩父子聽了旁人的批評覺得不對勁, 於是也跟著改來改去, 先是兒子坐驢, 然後改為父親坐驢, 再改為兩父子揹著驢子過橋, 結果驢子吃驚, 把大家都掉到河裡了。
打從BB一出世開始, 父母就會開始聽到周邊的不同的聲音, 應該點樣教養孩子先至啱, 情況也相似吧!

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


3095
17#
發表於 08-1-15 23:39 |只看該作者
我呢個 friend 好經典的, 經常dau 一個大圈黎讚自已同佢個女.

佢個女係一間中上的津校讀緊小一,  成日讚個女靚, 口齒伶俐, 又聰明, 佢冇考DSS & 私小咋, 不過佢自已話: "呢個衰妹, 如果真係去考的話, 都唔使同佢擔心呀!", 即係 sure win 啦, 我聽完都費事彩佢


原文章由 SandyWu 於 08-1-15 16:18 發表
叫妳個friend試下考先講啦,有$唔係大哂law 人地私校同dss就係要確保d學生既質素,不過e個遊戲唔係自己個囡今年玩過,真係唔知係kum辛苦架

Rank: 4


614
16#
發表於 08-1-15 21:28 |只看該作者
其實每個人都要比稅,無能力比稅的人有抽無計.如抽唔到心儀好學校成績差,到時慳到的錢都唔同唔知補邊科好.中,英,數,音樂,體育等,現提昌全人教育.如唔補又怕考唔到好中學,到時小朋友的壓力仲大、得不常失.可能你朋友考唔到直資或私小.阿Q精神.


原文章由 常歡笑 於 08-1-15 00:19 發表
有朋友話自己要比稅, 唔會咁蠢比錢讀書(小朋友), 情願留錢比佢地學野好過, 你地點睇.


12651
15#
發表於 08-1-15 19:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1495
14#
發表於 08-1-15 19:09 |只看該作者
其實要經歷過幫小朋友找小學這階段才會明白的!我起初見身邊的人好緊張揾小學,我心想唔駛咁誇張,又唔會沒書說讀,仲有九年免費教育!但到自己要替小朋友找小學後,因做了很多research才知道靠政府派位唔多可靠,因好的校太小了,命中率近乎
所以一定要考私小for back up!私小需然need school fee,但質數真有保證!值唔值就要看自已要求什麽!有人派到1st choice,都會放棄去study at 私小啦!

Rank: 5Rank: 5


1270
13#
發表於 08-1-15 16:18 |只看該作者
原文章由 wega 於 08-1-15 14:52 發表
我個 friend 都好搞笑, 我個女讀緊 K2, 有真屬私小, 有一日我個 friend 問我揀定小學未, 我答佢話多數都會讀番宜家間私小, 佢即刻話: "哦, 呢 D 學校有錢有讀得架喇."

咁都唔抵得 , 呢D人都唔知咩心態:hamme ...



叫妳個friend試下考先講啦,有$唔係大哂law 人地私校同dss就係要確保d學生既質素,不過e個遊戲唔係自己個囡今年玩過,真係唔知係kum辛苦架

Rank: 3Rank: 3


195
12#
發表於 08-1-15 14:54 |只看該作者
政府係有好多嘢免費嘅,都係好好嘅嘢嚟, 例如有人唔買報紙雜誌圖書,然後去圖書館睇;相反有人免費海灘低價泳池唔去,用天價買間屋一定要會所泳池,用唔用都要交管理費!

佢地都係要個"option"啫!

如果迫到埋身無得拣就最慘!

[ 本文章最後由 rohoy2k 於 08-1-15 14:58 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


3095
11#
發表於 08-1-15 14:52 |只看該作者
我個 friend 都好搞笑, 我個女讀緊 K2, 有真屬私小, 有一日我個 friend 問我揀定小學未, 我答佢話多數都會讀番宜家間私小, 佢即刻話: "哦, 呢 D 學校有錢有讀得架喇."

咁都唔抵得 , 呢D人都唔知咩心態

原文章由 wapwap 於 08-1-15 14:39 發表
同意 !  

Rank: 4


817
10#
發表於 08-1-15 14:39 |只看該作者
同意 !  
原文章由 Charlotte_mom 於 08-1-15 13:56 發表
好既學校, 係人都想入, 問題係, 入到至得架
政府咁派位, 搵d學生黎攪, 我就寧願交學費, 起碼間學校自己睇過揀過, arm心水至俾小朋友讀, 好過玩大抽獎抽到邊間就邊間(理論上係咁)
抽到好學校就梗係happy happy, 抽唔 ...

醒目開學勳章 王國長老


59487
9#
發表於 08-1-15 13:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1260
8#
發表於 08-1-15 12:28 |只看該作者
我都算係"中產", 我有兩個小朋友, 一個讀直資, 一個讀私學, 心儀既津小抽唔到, 冇計啦, 唯有選擇交學費, 但我都冇後悔, 我覺得始終直資和私小質素較好, 辛苦d都願意, 只要佢哋有好既學習環境中學習, 讀得開心, 又學到嘢, 我就心滿意足了.

Rank: 5Rank: 5


1632
7#
發表於 08-1-15 11:50 |只看該作者
原文章由 judy 於 08-1-15 11:44 發表


講啲咁蠢嘅嘢,係我就唔記佢係朋友(係笨友)。

我身邊都有呢d人,佢只是用這籍口掩色自己供不起咋.(這個人比較愛吹水)

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11251
6#
發表於 08-1-15 11:44 |只看該作者
原文章由 常歡笑 於 08-1-15 00:19 發表
有朋友話自己要比稅, 唔會咁蠢比錢讀書(小朋友), 情願留錢比佢地學野好過, 你地點睇.


講啲咁蠢嘅嘢,係我就唔記佢係朋友(係笨友)。

Rank: 5Rank: 5


1632
5#
發表於 08-1-15 11:43 |只看該作者
舉個例,如是公務員,病左睇醫生,看政府不用$.看私家要比$,質數好d,個人喜好撰擇,不是蠢不蠢

Rank: 5Rank: 5


1270
4#
發表於 08-1-15 11:33 |只看該作者
我兩公婆都係要交稅,仲要係所謂既"中產",但我情願俾錢阿囡讀私校,因為間學校係我地全家心儀既,而且小朋友係自己考入既,點都好過依靠抽籤決定啦,我prefer自己慳d,唔買太多野俾自己,都想俾阿囡最好既law(用我角度),而且我身邊好多朋友既仔女,都係讀dss或出名既私校,佢地都係要交好多稅架


686
3#
發表於 08-1-15 09:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 2


55
2#
發表於 08-1-15 00:30 |只看該作者

回覆 #1 常歡笑 的文章

妳朋友有無小朋友??? 如果好彩入到名校就咁講, 一個唔好彩佢未必會咁想法.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖