註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
返回頂部
別墅
原文章由 SandyWu 於 08-1-15 16:18 發表 叫妳個friend試下考先講啦,有$唔係大哂law 人地私校同dss就係要確保d學生既質素,不過e個遊戲唔係自己個囡今年玩過,真係唔知係kum辛苦架
原文章由 常歡笑 於 08-1-15 00:19 發表 有朋友話自己要比稅, 唔會咁蠢比錢讀書(小朋友), 情願留錢比佢地學野好過, 你地點睇.
禁止訪問
原文章由 wega 於 08-1-15 14:52 發表 我個 friend 都好搞笑, 我個女讀緊 K2, 有真屬私小, 有一日我個 friend 問我揀定小學未, 我答佢話多數都會讀番宜家間私小, 佢即刻話: "哦, 呢 D 學校有錢有讀得架喇." 咁都唔抵得 , 呢D人都唔知咩心態:hamme ...
複式洋房
原文章由 wapwap 於 08-1-15 14:39 發表 同意 !
原文章由 Charlotte_mom 於 08-1-15 13:56 發表 好既學校, 係人都想入, 問題係, 入到至得架 政府咁派位, 搵d學生黎攪, 我就寧願交學費, 起碼間學校自己睇過揀過, arm心水至俾小朋友讀, 好過玩大抽獎抽到邊間就邊間(理論上係咁) 抽到好學校就梗係happy happy, 抽唔 ...
已刪除用户
原文章由 judy 於 08-1-15 11:44 發表 講啲咁蠢嘅嘢,係我就唔記佢係朋友(係笨友)。
子爵府
洋房