關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 44
查看: 54069|回覆: 2003
go

油塘小學家長站-part 44 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1#
發表於 08-1-8 16:09 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
4+4 =8

希望各位姐妹 2008年銀包發發發.
   0    0    0    0

Rank: 6Rank: 6


8125
2004#
發表於 08-1-15 16:58 |只看該作者
係呀..我囡個時就係咁既 case 啦...攪到佢成積唔好, 有籍口tim ar

而家小朋友帶眼鏡都好普遍, 我開頭都唔係幾接受到..慢慢而家都無野lu..佢起碼好過好多有問題既小朋友

原文章由 kitty 於 08-1-15 04:57 PM 發表
多利是,
唔該哂,我女就10歲了....
其實學校早排驗左回來就建議配眼鏡,不過我始於唔係幾想,又想再驗多次....
不過我女成日都睇唔清楚黑板要咪起對眼睇,又有時會話頭痛...
有需要的話我先問你啦,thx ~ ...

[ 本文章最後由 多利是 於 08-1-15 17:00 編輯 ]

Rank: 6Rank: 6


7553
2003#
發表於 08-1-15 16:57 |只看該作者
多利是,
唔該哂,我女就10歲了....
其實學校早排驗左回來就建議配眼鏡,不過我始於唔係幾想,又想再驗多次....
不過我女成日都睇唔清楚黑板要咪起對眼睇,又有時會話頭痛...
有需要的話我先問你啦,thx ~
原文章由 多利是 於 08-1-15 09:25 發表
hi, kitty

你囡囡幾多歲呀?? 我自己就覺得驗眼無咩問題, 可以驗左先, 因為健康院既驗眼項目只係驗基本大路野..其實係驗有無眼疾, 近視係唔驗既...除非深到盲咁濟先會check到..我阿囡而家4xx度近視, 去咁多次健康院 ...
我家有對雙子公主

Rank: 5Rank: 5


2967
2002#
發表於 08-1-15 14:46 |只看該作者
好心急  好心急
原文章由 雪文 於 08-1-15 14:30 發表
仲有幾個post開新part.

各位姐妹准備啦
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
2001#
發表於 08-1-15 14:46 |只看該作者
開新part啦

http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1268751&extra=page%3D1

Rank: 5Rank: 5


2967
2000#
發表於 08-1-15 14:45 |只看該作者
等我有mood, 到時整俾你地試吓, 不過唔好其望咁高wor
原文章由 雪文 於 08-1-15 14:42 發表
我听你提過. 我呢個超級忙人, 家務大把等住我做, 加上我對做呢D又無興趣.
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1999#
發表於 08-1-15 14:42 |只看該作者
我听你提過. 我呢個超級忙人, 家務大把等住我做, 加上我對做呢D又無興趣.

原文章由 cyclmama 於 08-1-15 14:33 發表
舊年我都買咗過, 一買返嚟, 差不多日日都整旦糕, e+冇咗bun bun 就懶咗冇整lu

Rank: 6Rank: 6


8125
1998#
發表於 08-1-15 14:41 |只看該作者
微波爐咁大隻?? 咁都幾大隻bor..我屋企有隻細既, 都未用過, 我唔敢要呀..驚要左比佬e e o o...我要返去唸下有無地方放先得

原文章由 雪文 於 08-1-15 02:28 PM 發表
多, 我係無用焗爐呀, 細佬送俾我全新的, 可能擺咗有半年-一年啦, 我只用過二次咁多, 一次焗熱面包, 一次焗雞翼又失敗. 所以根本係無用的. 放係到"晒".   加上我仔成日咳, 熱氣嘢係好少食, 都無咩用. 當時都係諗住唔 ...

Rank: 5Rank: 5


2967
1997#
發表於 08-1-15 14:33 |只看該作者
舊年我都買咗過, 一買返嚟, 差不多日日都整旦糕, e+冇咗bun bun 就懶咗冇整lu

原文章由 雪文 於 08-1-15 14:28 發表
多, 我係無用焗爐呀, 細佬送俾我全新的, 可能擺咗有半年-一年啦, 我只用過二次咁多, 一次焗熱面包, 一次焗雞翼又失敗. 所以根本係無用的. 放係到"晒".   加上我仔成日咳, 熱氣嘢係好少食, 都無咩用. 當時都係諗住唔 ...
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1996#
發表於 08-1-15 14:31 |只看該作者
可能間廠趕唔起.  我隻牙當時個牙醫都話一隻多數得, 多就可能難.

原文章由 cyclmama 於 08-1-15 14:29 發表
重新做ga, 所以隻牙要聽日先返, 條友仔又話趕俾我隻佬yesterday就得, 妖, 吹水:tongue: :tongue:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1995#
發表於 08-1-15 14:30 |只看該作者
仲有幾個post開新part.

各位姐妹准備啦

Rank: 5Rank: 5


2967
1994#
發表於 08-1-15 14:29 |只看該作者
重新做ga, 所以隻牙要聽日先返, 條友仔又話趕俾我隻佬yesterday就得, 妖, 吹水:tongue: :tongue:
原文章由 雪文 於 08-1-15 14:23 發表
重新做一隻定點呀 ?? 牙套有好多種價錢的, 我做咗 370元的, 都差唔多.
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1993#
發表於 08-1-15 14:28 |只看該作者
多, 我係無用焗爐呀, 細佬送俾我全新的, 可能擺咗有半年-一年啦, 我只用過二次咁多, 一次焗熱面包, 一次焗雞翼又失敗. 所以根本係無用的. 放係到"晒".   加上我仔成日咳, 熱氣嘢係好少食, 都無咩用. 當時都係諗住唔好晒攞返來.

你要唔要呀, 送俾你.   如果唔係, 我諗住送俾我女幼稚園, 可能會接受   size係普通微波爐的size呀, 如你要准确的size, 我返去度.  

原文章由 多利是 於 08-1-15 12:25 發表


why 你要清左部焗爐?? 唔好用咩?? 有幾大部??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1992#
發表於 08-1-15 14:24 |只看該作者
係咩, 我就係入hotmail無反應, 等我又去試吓.

原文章由 多利是 於 08-1-15 12:37 發表
咁我都唔知點解啦...我特登係e-buddy login yahoo messenger都無反應既

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1991#
發表於 08-1-15 14:23 |只看該作者
重新做一隻定點呀 ?? 牙套有好多種價錢的, 我做咗 370元的, 都差唔多.

原文章由 cyclmama 於 08-1-15 14:09 發表
雪, 你整牙套要幾$, C6今次收佢$400/1隻, 算唔算平

Rank: 5Rank: 5


2967
1990#
發表於 08-1-15 14:09 |只看該作者
雪, 你整牙套要幾$, C6今次收佢$400/1隻, 算唔算平
Be Happy Everyday

Rank: 8Rank: 8


17382
1989#
發表於 08-1-15 14:01 |只看該作者


原文章由 cyclmama 於 08-1-15 13:34 發表
c6隻牙套又要等多一日先返, 我又要lonely多1晚la:cry: :cry:

Rank: 5Rank: 5


2967
1988#
發表於 08-1-15 13:34 |只看該作者
c6隻牙套又要等多一日先返, 我又要lonely多1晚la:cry: :cry:
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
1987#
發表於 08-1-15 13:31 |只看該作者
我成鬼日都發夢, 所以每日都好
有時夢到d sweet gei, 真係唔想起身
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-15 12:40 發表
我返而晚晚都好好訓: : 1來我成1點先訓,2來日日都好似打仗咁用晒d精力所以一到晚上就好好訓: : 當我果日好夠訓時就會成晚發夢的~~好煩:tongue: :tongue:我留意左好耐發覺都係咁的所以我唔會早訓=辛苦命 8 ...
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
1986#
發表於 08-1-15 13:26 |只看該作者
佢地成日都寫xxxx起ga, 吹x:tongue: :tongue:

原文章由 hoganmama 於 08-1-15 12:50 發表
我覺得通常d廣告係呃人gei
Be Happy Everyday
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖